Az Advenio évi - az infláció alapján indexált - 700 millió forintot, az FM1 355 milliót kínált a 2011 közepéig tartó időszakra a jogosultságért, az azt követőre pedig a 200 milliós alapösszegen felül a társaság vagy az ahhoz kapcsolódó vállalkozás nettó árbevételének 55, illetve 50 százaléka szerepel ajánlatukban.     

Az Advenio heti 100 perc 33 másodpercnyi, az FM1 710 percnyi közszolgálati és kulturális műsort vállalt. A magyar zene aránya mindkét csatornánál 35 százalék, de a két évnél frissebb dalokat illetően jelentős eltérés mutatkozik: a Klassz 5 százalékot, a Neo 10 százalékot vállalt.     

A szerződésből megtudható: a Klassz Rádió a "Nekem bejön", míg a Neo FM a "Hallgassuk meg egymást!" szlogent választotta.

Forrás: HVG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása