Közben még a Kezdő bűnözők kézikönyve című munkából (nem uram, ezt nem a BKV humánpolitikai könyvtárából kölcsönöztem, hanem Egerben kaptam) azt is megtudom, ebből a mainapság oly hasznos és korszerű olvasmányomból, hogy a lopást és a rablást az különbözteteti meg egymástól, hogy a rablás magában hordozza a személy elleni erőszakot.

Na jó. Tudhattam volna. De nem vagyok én büntetőjogász. Se gigaceleb. Se családi ok. Ezért sem indulok Bicskén a jegyzői posztért. Mindannyiunk kiváló szerencséjére.

Tárgyra térve végre, ma este azt mondta nekem a szívemnek oly kedves hölgy, itt a mi utcánkban, hogy a jégkrémes autó vezetője mellett (tudjátok, aki a "Szólj anyádnak, jöjjön már ki" című áriát dudálja fortissimo ) valóságos és feliratos mellényes, kisportolt testalkakatú biztonsági őr szállt ki a kocsiból...

Biztonságos Bagaméri. Aki a fagylaltját maga méri.

Don Antonio

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása