Szeretem a könyvtárat

Címkék: könyvtár

2011.10.24. 21:26

 Az "intézmény összevonások" tárgyjelzésű olvasói levél érkezett a Bicskei Szóhoz. 

 

"Szeretem a bicskei könyvtárat. Akkor is, ha könyvért megyek, akkor is, ha író-olvasó találkozóra érkezem. De be szoktam térni ide minden cél nélkül is. Mindig jó a légkör, barátságos. Szeretik is az emberek, kismamák, kisgyerekek, óvodások, általános iskolások, gimnazisták, nyugdíjasok. Böngészhetsz internetet, olvashatod a napi sajtót, lapozhatod a helytörténeti gyűjteményt. Hallgathatod  Szabados Tamást, Rozsnyai Margitot,Schaffer Erzsébetet, V. Kulcsár Ildikót, Pálffy Istvánt vagy Lángh Júliát. A könyvtár munkaközössége gondoskodik arról, hogy valami mindig történjen, legyen az író-olvasó vagy  baba-mama találkozó, nyugdíjas klub vagy vetélkedő, iskolásoknak. A Cimbora-tábor sok szülő életét könnyíti meg nyaranként, hiszen két hétig minden nap biztosított a gyerekek minőségi időtöltése. Mesélnek, énekelnek, kirándulnak velük. Csupa olyan dolgot, amire egyre kevesebb idő jut, és ami elengedhetetlen egy gyerek személyiség-fejlődéséhez. A képek önmagukért mesélnek. A könyvtár alkalmazottai ott ülnek a kicsik között,fénylik az arcuk az örömtől.

Szeretem tudni, hogy van ez a hely Bicskén, van egy Béke szigete. És még nagyon sokáig szeretném szeretni."

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretem Zánkát! Szeretem tudni, hogy Bicskének még van egy ilyen helye! Sok önkormányzat már évekkel ezelőtt bezáratta a táborát, mert nem voltak önkéntesek, akik fent tudták tartani. És még nagyon sokáig szeretném szeretni!
süti beállítások módosítása