A Bicskei Szó olvasója ezekkel az érdekes dolgokkal örvendeztet meg minket. Mint későbbiekben kérdésünkre a negyvenkét éves Szili József, az emlékezetes BTC futball-bíró játékvezető unokája megválaszolja: 

- Szakmám nyomdász, ez ügyben keresgéltem régi nyomdászattal kapcsolatos videókat a neten, és így találtam erre a videós oldalra. Egyben a szakmám a hobbim is. Szerkesztőként segítek egy szakmai weblapnak és egy nyomdász civil szervezetnek. Régi nyomdász szakirodalmat gyűjtök, valamint a kis magasnyomó nyomdámhoz vadászok néha dolgokat a neten.  

  "Üdvözletem!

Nem rég a szakmámból és a hobbimból kifolyólag keresgéltem ebben a nagy mátrixban amit internetet nevezünk. Így találkoztam az alábbi oldallal, természetesen mivel szűkebb lakóhelyem is érdekel, a keresőbe beírva az alábbi 3 Bicskei vonatkozású
filmhíradó részletet találtam. Úgy gondolom érdemes lenne közkincsé tenni, szerintem sok Bicskeinek tetszene.
 
A hősi halált halt magyar óceánrepülők temetése.
 
Ikrek nyaraltatása Bicskén.
 
 
A Független Kisgazdapárt bicskei nagygyűlésén felszólalt Nagy Ferenc
miniszterelnök.
 
Üdvözlettel: Szili József" 
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása