Basset hound és a puli

Címkék: kutya

2012.09.14. 13:53

Olvasónk írja: 

"Szia! Ma délben láttam a malom környékén egy fajtatiszta Basset hound kutyust. Nagyon kis elveszettnek tűnt... ha valaki keresné ez segíthet." 

A Basset hound egy pulival kutyagolt ma reggel a könyvtár előtt és a Bocskai/Fáy/Kisfaludy környékén. Kifejezetten jól táplált, gondozott, szép kutyák.

Most pattanhattak meg? Most kerültek utcára?   

jpb.jpg

Megtehetném, hogy eljárjak kaszinóba vagy römizzek a barátaimmal, kártyapartikra járjak vagy csak visszanézzem filmjeimet, én mégis a kutyám társasagában érzem magam a legjobban.

Jean-Paul Belmondo

Mint azt Melinda írta kommentjében nem sokkal a hír után:


A Basset hound már otthon van! :) Mártont csurom vizesen tettem a kocsimba a nagyállomásnál és vittem az Ebrendészeti telepre, ahol már érdekődött utána a gazdija. Nem sokkal későb érte is mentek... Nagyon boldog voltam:)))))

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása