Tisztelt Izing Antal!

(...) minden tiszteletem önnek, önöknek, akik ezt a lapot szerkesztik, ahogy kivettem a leveléből,
önköltségen végzi,végzik ezt a munkát. Abban igaza van, hogy elkerülte a havas utakról szóló cikke a figyelmemet, nem tudom hogyan, mert figyelemmel kísérem a lap cikkeit (...). De meg kell bennünket is értenie lakosságot, mert vásárolni, akkor is el kell menni, ha jó az idő, vagy rossz az idő! Nem nagy bevásárlásról beszélek, hanem a napi dolgokról. Engem személy szerint /de elég sok emberrel szoktam beszélgetni és ők is egy véleményen vannak velem / nagyon felháborít, hogy semmi mást nem látunk egész nyáron, télen, hogy a Kossuth téren, a polgármesteri hivatal előtt annyi közmunkás dolgozik, hogy egymást érik, de a város többi részét valahogy szeretik elfelejteni a nagy okosok, akik a munkát kiadják a dolgozóknak. Azért azt szeretném elmondani önnek, hogy a polgármesternek is el fogom mondani az általam leírt dolgokat, mert én sem vagyok egy félős „kislány”, a polgármester ezt nagyon is jól tudja! Nagyon sok időmbe, időnkbe került, míg el tudtuk érni, hogy az uszodánál lévő kis zsákutcát lezárják az autós forgalom elől, és merem azt mondani, hogy nem volt zökkenőmentes a „viszonyunk” ez idő alatt. Kedves Antal, ha igazam van valamiben s erről meg vagyok győződve, akkor bárkivel, nem érdekel, a beosztása szembe szállok de, ha meggyőznek és rá döbbenek, hogy még sem nekem van igazam, akkor van bátorságom elismerni a tévedésemet és bocsánatot kérek!!Meg fogom írni email-be a polgármesternek a véleményemet,ebben nyugodt lehet. Meg fogom azt is kérdezni tőle, hogy miért nincs egy olyan lapja a városnak, amelyben a lakosság véleményét, észre vételét közzé tegyék! Mikor a Polgármestert megválasztottuk, ő minden szépet és jót ígért, mi lett a vége, nagy ívben tesz a városra! Ezt elmondtam, elmondtuk, megírtuk neki levélben is mikor a Nagy Károly utca lezárását intéztem, intéztünk. .A polgármester nem törődik a várossal, ő nem bicskei lakos, őt véleményem szerint csak a parlamenti ülések és a kapcsolatok építése érdekli! A kutya adóval kapcsolatban, összefogva az állatorvosokkal, szembe kellett szállni a polgármester terveivel. Végül győztünk és nagy nehezen beleegyezett a kutya adó nem bevezetésével! Hála a bicskei állatorvosok hozzáállásának!. Abban biztos lehet kedves Antal, hogy a polgármester nem lesz a jövőben újra polgármester. .A város élére olyan ember kell, aki szívügyének tekinti a város fejlődését, szívvel lélekkel dolgozik a lakosság érdekében! Sajnos a mostani vezetőség nagyon magas lovon ül, és képtelen erről a lóról leszállni, és itt hibáztak, hibáznak, mert csakis az önös érdekeiket tartják szem előtt! Én személy szerint Fidesz szavazó voltam, de nagyon megbántam, mint a kutya, aki kilencet kölykezett, nem értek egyet a párt politikájával, kormányázásával, döntéseivel, határozataival, és azt vettem észre, hogy a polgármester, aki nagy Fideszes követi az „apuci” politikáját. Nem érdekli a por nép gondja, baja csak megy a saját feje után és semmi mást nem lát, nem akar látni /alpolgármester is ilyen /csak a hatalmat, az uralkodást! A bicskeieknek egy olyan vezetőség kell, aki figyelembe veszi és a saját érdekei elé helyezi a város lakosságának az érdekeit. Sajnos felmerült bennem az a kérdés és félő, hogy igazam lesz /ezzel a véleménnyel nem vagyok szintén egyedül /, hogy az államtó kapott pénzt ugyanúgy elveri a vezetőség,mint a nagy vezetőség, ott fent!Elkeserítő,hogy olyan drága kütyükre költi a pénzt a polgármester, ami nem létszükséglet sem a hivatal,sem a város fogaskerekének működéséhez!

(...)  

Pénztárosként dolgoztam és higgye el nekem, hogy tudom, hogy mi csízió, mert, ha jó kedvű, udvarias, kedves és határozott vagyok az ügyfelekkel, vásárlókkal, egész másként alakul az én napom is, és a másik fél napja is, és ez nagyon fontos dolog, ha valaki emberekkel dolgozik, foglalkozik! Bocsánat a hosszúra sikeredett válaszomért, de ügy éreztem, hogy ezeket le kell írnom önnek.

Köszönöm, hogy időt szánt rám, további szép napot kívánok!


Szokoli Andrásné

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása