Ma délután a Petőfi Művelődési Központban tartott lakossági fórumot a bicskei Jobbik Vona Gábor részvételével. Közben civilek baráti társasága a lakossági fórum ideje alatt a Kossuth téren tüntetett a rasszizmus, a fajgyűlölet ellen.

   Részletek...  

A Jobbik ellen tüntető civilek egyik tábláján részlet szerepelt Szent István intelmeiből Imre hercegnek:

“ Az egynyelvű és egyszokású ország gyarló és törékeny. Azért meghagyom neked, fiam, hogy a letelepülő idegenekkel bánj tisztességesen, hogy veled és nálad szívesebben tartózkodjanak, mint más országban.”

  

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na vannak még Bicskén értelmesek akik ha kell előjőnnek nem csak a hőzöngő gyűlölködőknekvan hangjuk!!
Én nem látom ezt ilyen szépnek.Mi ott voltunk családosan a Jobbik rendezvényén,míg bent kulturált társaság volt akik betartották a társadalmi normákat,addig odakint szitkozódó, ordítozó,tömeg volt akik alpári rigmusokat skandáltak.Többek között "hazaárulónak "nevezték Vona Gábort,ami szerintem óriási képzavar.Mert ugye nem a Jobbik felelős azért,hogy itt tart az ország több mint 20 évvel a rendszerváltozás után?Szerintem ezen gondolkodjanak el azok ,akik egymásra próbálják uszítani az embereket.Az meg külön beszédes,hogy kb 8-10 darab bicskei volt közöttük.
Akik egymásnak akarják uszítani az embereket, azok tényleg jó, ha elgondolkodnak. Meg azok is, akik a jobbiktól, meg a gárdától várják a rendet. Meg azok is, akik elkezdték az utcai politizálást. Aztán ha netán más is ki meri nyitni a száját az utcán, már mindjárt farkast kiáltanak...
Én is részt vettem a fórumon,és még a kezdés előtt,egy nagyon groteszk helyzetbe kerültem.Egyszerre volt komikus és szánalmas az,ahogy a rasszistázó tömegben,felfedezni véltem,gyermekkori játszó társamat egy "kisebbségi" hölgyet,akinek a szüleinek,a mai napig előre köszönök az utcán,hiába romák dolgos emberek voltak mindig,hozzá kell tennem,ők még nem segélyen szocializálódtak.Soha egy vita nem volt közöttünk...De én rasszista vagyok... :D Ennyit a mai média által gerjesztett agymosásról....
senki sem szólhat a másikra mert senki nem tesz semmit......egy innen igér egy onnan miközben minden csöndben zajlik és megy tönkre
süti beállítások módosítása