"Tapasztalatom az hogy két napja nins este világítás a Munkácsy Mihály utcában és Kodály Zoltán utca egyes szakaszain. Ma megnéztem azt hogy a Török Bálint utca egyes szakaszain sincs világítás.Hol van itt akkor közvilágítás és közbiztonság. Ha az EOn karbantartást végezne akkor az említett utcákban a házakban sem égne a villany.Amikor az ember este meg éjjel a kivilágítatlan utcán megy haza a munkából. És ha valaki szájon vágja nem tudja hogy kinek kell megköszönnie..Lehet hogy a polgármesternek és az alpolgármesternek a szeme víágít a sötétben közvilágításként. A miénk még még ne. 

Üdv:
Zoli"

 

Közben számos hozzászólás érkezett: 

Nem értem mért nem csinálnak valamit olyan sötét van az utcában azt sem tudja az ember honnan kapja a pofont és ahogy a Mónika is írta nyugodtan dolgozhatnak a betörők. Én holnap fel hívom a szolgáltatot.
28 perce · Tetszik · Válasz

A Váradi Dániel utcában sincs. Viszont én tettem lépéseket. (szomorú tapasztalattal) Felhívtam az áramszolgáltatót, hogy nem ég a lámpa amire azt kérdezték, hogy mi a jelenség? Én azt feleltem, hogy csak néha-néha felvillan, de nem világít. Mire azt a választ kaptam, hogy ha nem világítana, akkor Ők jönnének kijavítani, de ha villog, akkor a városüzemeltetés dolga kicserélni az izzót.
3 órája · Tetszik · Válasz

minap a Kistószegen se volt semmi közfény
4 órája · Tetszik · Válasz

Két napja nincs közvilágítás a Muskátli utcában, Hársfa utcában, Munkácsy M. utcában, Virág közben... Listát lehetne írni itt, hogy hol nincs közvilágítás. Szabadon garázdálkodhatnak a betörők!
10 órája · Tetszik · 1 · Válasz

Mellesleg Csabdi egyes részein sincs egy pár napja...
11 órája · Tetszik · Válasz

Rezsicsökkentés:)
11 órája, mobil használatával · Tetszik · Válasz

A Magyar Sándor utca egyik szakasza is hozzá tartozik szintén két napja nincs világítás.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jaj, hányszor elmondtuk már ezen a fórumon, hogy ilyenkor (miután szerencsésen hazaértél a sötétben és senki nem csapott fejbe) nem dühöngesz, hanem felhívod az EON ügyfélszolgálatát, 06-80-533-533 - ingyenes szám, éjjel-nappal hívható. A mi utcánkban évekig én voltam az ügyeletes közvilágítási hibabejelentő (mert úgy látszik, senkit sem zavart a sötétség rajtam kívül), úgyhogy épp elég tapasztalatot szereztem ez ügyben. Megkérdik, kb. milyen szakaszon nincs világítás, hányas házszámtól hányas házszámig, kb. hány lámpa nem ég, és eddig még minden alkalommal meg is javították.
vagy ha bejelented akkor várhatsz hónapokig..mint pl kézai simon,vasvári.széchenyi utcák környéke..jó pár lámpa nem v alig ég..igen bejelentették aztán a csoda ejon tojik ezekre az utcákra.........de néha önszántukból is keresgélhetnék a hibucit......de ezt ne várjuk el egy szolgáltatótól...
süti beállítások módosítása