Garázsvásár-Bababörze

Címkék: garázsvásár

2014.08.04. 10:30

gv_s_r_1407140964.jpg_523x720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Képzeljék ez " a mocsok Önkormányzat tiltja a fizum,még ha jogos is,fizessünk adót azért ,hogy a központ szépüljön,de mi van az állomáson és a túloldalán,a rendőrök büntetnek,mert a felüljáró kötelező,de azt elfelejtik,hogy életveszélyes,bármikor leszakad én ugyan arra nem megyek,marad a sin,saját felelősségem,nincs kitéve"ÁTJÁRNI TILOS",ez már 1998 óta ,meg előtte is így van,tehát ezért "ADÓZZUNK",köszönöm az önkormányzatnak,remélem van aki egyet ért velem
Nos,ezen én is átestem,letíltotta a nyugdíjamból az adót!Mint friss nyugdíjast igen érzékenyen érintett.Reklamáltam,hogy ennek azért nem ez a módja-felszólító levél stb.erre a hölgy megkérdőjelezte elme állapotom.Mire tisztáztam vele,ha nem küldenek adó papírt,nincs mit visszaküldenem,bevallanom,tényleg kiborultam.Az,hogy azóta a befizetett adóforintok hova mennek?hát csak elnézem az utcák állapotát,szégyen!Kossuth utca,a Bem utcától a Vivberig,életveszély,ha sietsz a buszmegállóba,bokaficam nélkül nehezen úszod meg!-a bal oldal.Vagy! A Nagy Károly utca!Az igetekkel már szépen le lehetett volna kövezni,annyi hangzott el-igy van a Nagy K. tér ,és a lakópark előtti utca is.Ahogy tapasztalom,a városközpontól kifelé szinte mindenhol javítás,felújítás lenne szükséges!A felüljáró is megér egy misét,addig nem lépnek,még valami súlyos baleset nem történik.Gondolom,szűkösek a keretek az Önkormányzatnál,de meggondoltabban kéne költeni az adóforintokat.(Vagy,ahogy máshol is tapasztaltam,pályáztatnak.Majd ezer lelkes faluba végig lehet menni a járdákon,az utak rendbe vannak.A polgármester azon van,hogy az ott lakók jól érezzék magukat.Nem szégyel végig menni a falun,és a lakókkal beszélgetni,meghallgatni,Igaz,kicsi falu,kevés fejkvótával,de érezhető,ki, kiért van!)
süti beállítások módosítása