Karkó Bálint bicskei sakkozó, aki ősztől a Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola hatodikosa lesz, az elmúlt hét második felében négy napos sakkversenyen vett részt Budapesten, aminek elnevezése
VIII. Art Pub Fide Open, Budapest
A hét fordulós  játékban végig az élmezőnyben küzdött a még 1700 alatti Élő-ponttal rendelkező sakkozók körébe tartozó ígéretes tehetség, míg a mezőny 2000 élő pont körüli kategóriás volt.
Az utolsó forduló győzelme ezzel együtt is az aranyérmet jelentette volna Bálint számára, végül a 4. helyezéssel kellett megelégednie. Az élő pontszámait viszont most is szépen gyarapította: az eddigi 1436 ponthoz újabb 35 pont gyűlt össze. 
Egy kis pihenés után két hét múlva sakktábor következik a Közép-dunántúli Regionális Sakkiskola szervezésében. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Négy partit játszottunk a szeptembertől hatodikos Bálinttal. mindegyiket vesztettem. mindegyiken nyertem, hogy tanított, amit olyan határozott biztonsággal és szakszavakkal adott elő, mint egy felnőtt. tán azt tükrözi, ahogyan őt tanították mesterei. kész öröm volt, amikor az utolsó partin odáig eljuthattam, hogy királyom foglyul ejtése előtt egy lépéssel legalább én is csak egy lépésre álltam ellenfelem mattolásától. de milyen és mekkora lépésre? hát jó nagyra. hétmérföldesre. akkorára, ami kettőnk tudása között van. mentségemre legyen mondva, hogyha megkérdezik, tudok-e sakkozni, mindig azt mondom, nem tudok, de szeretek. Bálint távozása után azzal vigasztaltam magam, hogy a tudásszinteket kipuhatoló chess titans-al (mcrsft) játszottam egyet, amit 35 játszmánk közül eddig 27 alkalommal megvertem. jó ez nekem szép szerényen a saját szintemen :) de ezen is azért játszottam, én aki gépen sosem, mert Bálint itt a blogon közölt sakkos képei kedvet csináltak. azért Bálintnak is megmondtam, hogy mindig szívesen látom. és arról az ötletemről is beszélgettünk, hogy például a könyvtárban vagy a kastélyban adhatna egy szimultánt, oda is biztosan elmennék. és eszembe jutott egy régi kedves olvasmányom, amit a Petőfi Emlékkönyvtár (Marx Károly utca) Bandi bácsija - sakkpartner - ajánlott nekem 11-12 éves koromban. Most újraolvasom, pedig azóta sem volt a kezemben és Bálintnak is ajánlottam: mek.oszk.hu/00500/00538/00538.htm
süti beállítások módosítása