Isten éltessen sokáig születésnapod alkalmából erőben, egészségben Lizicska József! Ezzel jól elkéstünk, de sebaj.  

Hat-nyolc éve láttam őt, a mányi férfit először. Mivel mindig a fiával van, ezért akkor is a fiúval voltak, aki akkor még pici volt, de ugyanolyan magatehetetlen beteg, mint ma. De ma már sokkal nagyobb, jól megnőtt fiú, de mozogni alig tud.  

A Bicskei Tanuszoda 1-es spurjában úszkáltak ketten a mélyebb felén 2010 körül, de úgy, hogy a fiút végig a karján és a vállán tartotta. A kisfiú élvezte, volt, hogy sikítva tiltakozott, vagy örült, mindenképpen mondani akart valamit. Megkérdeztem, hozzak-e valamit, csak szóljon, ha valami kell, ha itt vagyok. Jó-pofiztam a fiúval, aki rám is mosolygott egy pillanatnál is rövidebb időre.  

Az apa arcán azt láttam, hogy egy végtelen türelemmel, nyugalommal megáldott, szeretettel teli erős ember, akiről könnyebben elhittem volna, hogy Szent Ferenc, mint azt, hogy bokszoló. 

Beszélgettünk később párszor, hallottam, amikor felsorolta sportsikereit és karrierjét, de ez a beszélgetés annyira tartalmas volt és annyi kép tartozik hozzá a Honvédtól kezdve végig, hogy ehhez  is jobb lenne a kamera.

Valódi hős. És nem tartja magát annak. Aki ismeri őket, tudja miről beszélek.       

 

ia

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása