"Nem tudtam a vonatról leszállni Bicske alsón, mert nem nyíltak az ajtók. Kutyagolhatttam a Nagyállamosról."

- Bicske nagyállomáson meg kinyíltak? Ki érti ezt?!
- Igen.
- Sehol sem nyíltak az egész szerelvényen? Vagy csak a kocsin? Hoppá, akkor még ezért is jó, hogy kétszer áll meg Bicskén a személyvonat... Képzeld, ha Szárról (vagy ahol kinyílik) ballaghattál volna haza vagy vártál volna a következőre.   
- Egy kocsi volt, három ajtót próbáltam....kb. tízen jártunk pórul.
- A kalauz vagy a vezető ezt nem vette észre? A jegykezelőnek nyitnia kell az ajtót, mert ő "meneszti" a vonatot, jelez a vonatvezetőnek. 
- Mikor indult ez a vonat?
- Ma (hétfőn) reggel jöttem a 10.58-al Kelenföldről..
- Mondtak valamit, például, hogy bocs? Úgy értem, észlelték a problémát?
- Nem mentem be panaszkdoni, a jegykezelőt pedig nem láttam éppen akkor.... Fogalmam sincs, hogy ők észrevették-e.

 

 

 

"Megkeresését köszönjük, az alábbi tájékoztatást adja a vasúttársaság.

A július 22-én a Déli pályaudvar és Győr között közlekedő 4914-es számú S10-es személyvonatnál a vonatszemélyzet műszaki problémát nem jelzett útja során, a járat a menetrendben előírt állomásokon és megállóhelyeken megállt.

A vonatok fedélzetén hasonló probléma esetén a jegyvizsgálóhoz tudnak segítségért fordulni az utasok, illetve az utastérben több ajtó mellett találhatóak érintőgombos segélyhívók, melyeken közvetlenül a motorvonat vezetőjével lehet kapcsolatba lépni.

 

Üdvözlettel:

 

 

MÁV Magyar Államvasutak Zrt.

Kommunikációs Igazgatóság"

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása