Szia!
Azért írok most neked mert egyszerűen tarthatatlan ami ebben (péntek délután) az időintervallumban folyik Bicskén!!!
Tanítás vége!
Ahogy a szülők közlekednek a gyerekért vagy gyerekkel haza az minősíthetetlen!!!
Semmi nem érdekli őket csak a cél!
Magasról tojnak a gyalogosra, aki leszállva a biciklijéről tolná át zebrán,az egyik elengedi, a másik meg elkezd ordítani a kocsiból mert neki meg kellett állni ZEBRANÁL!!!!
Én is vezetek,minden nap,autóval járok dolgozni,de a sebességet betartom,gyalogost elengedem. Állított már rendőr meg engem, és a végén megkérdeztem hogy azt lehet tudni miért lettem meg állítva???
Válasz:Túl megfontoltan vezettem!
40-es tábla volt,40-el mentem!

És ha az a szerencsétlen ember vagy gyerek át szeretne menni a ZEBRÁN és az egyik el is engedi akkor a másik mi a fenéért ordít ki a kocsiból???
Egy darab rendőrt vagy rendőrautót  nem lehet látni ilyenkor.
Más országokban, sőt, itthon is más városokban tanítás után rendőr áll a zebránál. 
És ha kell át kíséri akit kell.
Borzalom, ami itt megy. 
Ezt az egészet nyugodtan kiteheted a Bicskei Szó oldalra, hadd lássa más is!
Át is fogalmazhatod,nekem elég ha a lényeget leírod.

Ha egy hónap múlva teszed ki nekem úgyis jó
Mert úgyis aktuális lesz akkor is
Ebben biztos vagyok.

És tényleg,engem meg azért állított meg a rendőr mert túl megfontoltan vezettem
Uram bocsáss meg,hogy nem száguldozom....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása