De mi - éppen elegen - inkább a hosszú évek óta minden hivatalos magyarázat nélkül késlekedő első kapavágást várjuk Bicske új vasútállomásának megépülése érdekében, ami mellett jelenleg még bányarakodó is dübörög. Nem poros, nem zajos. Á, dehogy. Minden a legnagyobb rendben. Városképünk meghatározó része. 

 

M A G Y A R K Ö Z L Ö N Y • 2019. évi 159. szám 6721
A Kormány 1555/2019. (IX. 26.) Korm. határozata
a „Kecskemét Megyei Jogú Város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R
parkolók kialakítása”, valamint a „Bicske vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és
P+R parkolók kialakítása” című projektjavaslatokkal kapcsolatos egyes kormányhatározatok módosításáról
1. A Kormány egyetért a „Kecskemét Megyei Jogú Város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása”, valamint a „Bicske vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása” című projektjavaslatoknak az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat] kiemelt projektként történő nevesítésével.
2. A Kormány hozzájárul az 1. pontban megjelölt projektek Támogatási Szerződéseinek megkötéséhez az 1. melléklet szerint.
Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter
Határidő: a támogatási kérelemmel kapcsolatos támogatói döntést követő 30 napon belül
3. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
4. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat
a) 1. pont f) alpont fa) alpont fab) alpontjában a „135,79%-áig” szövegrész helyébe a „132,69%-áig” szöveg,
b) 1. pont f) alpont fa) alpont fac) alpontjában a „144,65%-áig” szövegrész helyébe a „156,86%-áig” szöveg,
c) 1. pont i) alpontjában a „133,37%-áig” szövegrész helyébe a „130,64%-áig” szöveg lép.
5. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 1. melléklete a 2. melléklet szerint módosul.
6. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. melléklete a 3. melléklet szerint módosul.
7. Az európai uniós forrásból megvalósítandó kötöttpályás projektekről, a rendelkezésre álló forrásokról és
az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési kerete módosításának előkészítéséről szóló
1691/2016. (XI. 29.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1691/2016. (XI. 29.) Korm. határozat] 2. melléklete
a 4. melléklet szerint módosul.
Orbán Viktor s. k.,
miniszterelnök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érdemes a bruttó számot figyelembe venni, mert az a teljes költség, vagyis majd 15,5 milliárd.
Korábban 5 milliárd volt a becslés, szintén egy korm. határozatban. ilyen gyorsan romlik a forint értéke? :) :) :)
nem ismerem a másik városba, a Kecskemétre tervezett állomást, nyilván nem az 1. fővonal menti állomás, de megyei jogú város, és mégis majdnem a fele jut oda.
és ma pontosan tudható, hogy a becsült költségből egyetlen állami/önkormányzati beruházás sem jött ki mostanában.

mindenki vonja le a saját következtetéseit.

de mindenképpen fogadjuk pozitívan, hogy ennyi pénzt itt költenek el.
süti beállítások módosítása