"Javaslat a Zöld Bicske vezetőinek. Küldjenek ki mindenkinek egy új cetlit, melyben sűrű bocsánatkérés közepette tájékoztatják a népet, hogy 30 l-re is jogosultak a megfelelő körülmények között és igazolás mellett - írja olvasónk az önkormányzati céggel vívott harcra utalva, amit egy egy bicskei lakos volt kénytelen bonyolítani saját érdekei képviseletében.  

Tény, hogy a fogyasztóvédelem vizsgálata szerint a Zöld Bicske megtévesztette a lakosságot. Tény az is, hogy ennek következtében anyagi előnye származott az önkormányzati cégnek.

- Hogy pontosan kit, milyen felelősség terhelhet - büntető eljárás keretében vizsgálható. Ha valaki feljelentést tenne.
Továbbá, a még jogszerűtlen tájékoztatás sem volt teljeskörű. A lakótelepen élő, közös gyűjtőedényt használók nem kaptak sem cetlit, sem egyéb módon nyújtott tájékoztatást. Hivatalosan, az NHKV számlájának megérkezésekor szembesültek a változással. Remélhetőleg, a cég új vezetői most nem feledkeznek meg róluk - vélekedik olvasónk. 

Azt, hogy az ügyet kommentáló olvasónk szerint bizonyos törvénykönyv mely szakaszait súrolta  vagy merítette ki ez az eljárás - nem jegyezzük fel nyilvánosan, önmérsékletet gyakorlunk  - mert tényleg nagyon rosszul hangzik. 

Mindeközben megtudtuk, hogy a cég új vezetője találkozást javasolt a fogyasztóvédelmi eljárásban igazát elnyerő szerződő féllel. Mindez - a bicskei lakos munkahelyi elfoglaltsága miatt - nehezen valósul meg. Autója nincs, buszjárat a Csákvári útra nincs, ezért legjobb értesülésünk szerint Bicske központjában létrejövő találkozást javasolt. A Zöld Bicske nevű önkormányzati cég városon belüli ügyfélszolgálatának létrehozása időszerű feladat lenne.       

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.