A 2001 -es születésű Elbert Zita lovas sikeréről érdeklődtem. Ő azzal kezdte kedves válaszát, hogy legelőször is  megköszönte a sok gratulációt, mindenkinek.

zita.jpg

"18 éves vagyok, a Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnázium 12. osztályos  tanulója. Tervem a Testnevelési Egyetem sport és rekreáció szak. Így testnevelésből emelt szinten fogok érettségizni. De ezek még csak tervek, remélem, sikerülni is fognak.
Terveim között szerepel a családunk munkájába  illő területen  is képezni magam. Fogászati asszisztens leszek,   de ezt OKJ képzésen fogom megszerezni.

Ez a verseny, amelyikben nyertem, egy galopp lóverseny, ami arról szól, hogy a lovak a zsokéjuk segítségével minél gyorsabban  tudjanak futni és a lehető legjobb eredményt érjék el. A versenyek minden vasárnap délután láthatóak Budapesten a Kincsem Parkban. Szezonális verseny sport, ami azt jelenti , hogy tavasztól őszig tartanak a futamok az idei évben (mint minden más területen) a lóversenyben is voltak nehézségek -  így kivételesen hosszabbra nyúlik az idei versenyszezon.
Ebben a szakágban 1 éve vagyok jelen.  Szóval elég kevés rutinom van, mivel az iskola mellett nekem ez csak nyáron valósulhat meg, hogy erre edzhessek és versenyezhessek is. A zsokéknál nagyon fontos a súly is. Ezt minden egyes lóra minden verseny után kiszámolják és az adott versenyhez mérten vannak a súlyok.
A versenysorozat, melyekben jómagam indulok,  kifejezetten kezdő, azaz amatőr lovasok számára kitalált
megmérettetések.

zita2.jpg


Négy állomása van. Az elsőben nem vettem részt, a második állomásban augusztus 2-án
3. helyezést értem el szintén Sáskával, és a harmadik állomás szeptember 6-án volt amit szintén a sárga
kancával nyertem.  Most ő az egyetlen versenylovunk.
Sáska egy sárgaszínű,  négyéves kanca nagyon aranyos, de a verseny előtt meglehetősen feszült szokott lenni.
Tavalyi évben nem szerepelt túl eredményesen, de  ez annak is betudható, hogy kicsivel több mint fél év alatt a nulláról a versenyzői szintre hoztuk fel és valószínűn túl gyors volt neki.
Viszont idén már nyolcszor versenyzett, ebből a legrosszabb eredmény az 5. helyezés volt, ami azt jelenti , hogy az összes versenyén pénzért futott.
Nekem belülről a mostani verseny fantasztikus volt. Láttam, hogy az előttem lévő két ló nagyon elment, nem mentem utánuk, mert tudtam , hogy úgy is utolérjük őket.  Így is lett. Amikor már a kanyarban voltunk, éreztem, hogy Sáska már nagyon menne, így amikor kiértünk a kanyarból, elkezdtem biztatni és hajtani, hogy hajrá, menjen.  Támogattam, mikor már láttam, hogy mögöttem van mindenki akkor már teljesen boldog voltam és már nem is hajtottam. Megsimogattam és mondtam neki, hogy ügyes vagy. Természtesen az egész csapat örült a sikernek.
Az edzőm hivatalosan édesapám,  de Szandra és Gina  a Dunakeszi edzőpályán felkészítik a lovat, foglalkoznak vele, edzik. Nekik nagy köszönettel tartozom, mert nagyon sokat segítenek nekem minden felkészülés, gyakorlás és verseny előtt is, sokat tanulok tőlük. .
De persze a leghálásabb és a legnagyobb köszönet a szüleimet illeti, akik mindezt megvalósították nekem
és akik támogatnak, segítenek.
A következő verseny valószínűleg szeptember 20-án lesz."

Olvasóink nevében sok sikert kívánunk a sportban, tanulásban és az életben.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása