Ezt nem tudtam, nekem ez új volt, ezért a "Kartonozót" hívtam, mert a napokban megesküdtem a rugalmas szakorvosomnak, hogy becsszó meglesz a lelet, ha addig élek is. Kerüljön bármennyi vérembe. Évente kell.  

Azt mondtam a Kartonozó munkatársával beszélve, hogy nekem mindegy mely napon - de a lényeg -, hogy minél inkább kora reggeli időpontot kérek szépen. Mert én nagyon szeretek  reggelizni. (Továbbá ebédelni és vacsorázni.) Mert ha pl. reggel 6 órai a labor-meeting, akkor ez is megvolt, még sincs este,  nem veszi el a nap más teendőinek helyét. Előtte persze, jó sok vizet iszom, hogy költői vénám ne legyen oly rejtett a szúrás nagy pillanatában.   

A Kartonozóban megtudtam, hogy itt ezen a szent helyen foglalható időpont.  Regisztráció muszáj. Nagy ügy. Ki is próbáltam. Mivel itt még volt szabad hely abban a 30 perces időtartományban is, amire a Kartonozó munkatársa telefonon volt szíves előjegyezni, itt is le tudtam foglalni azt.  

Minden tiszteletem a Bicskei Laborban dolgozóknak. Toporgó tömegek minden reggel és délelőtt. 14 azaz tizennégy település lakosságát szolgálják munkájukkal.      

Igaz, októberi fotó. De saját. Ora et labora. 

img_20201015_151311_edit_365178268495839_113.jpg  

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

remek... aki meg délután ér rá annak nincs labor.....
@rókafarka: ez már igen régóta így van. korán kezdenek. mivel első az egészség, az szerintem nem is lehet ráérek vagy nem érek rá kérdése - egy szükséges vizsgálat elkészíttetésére időt kell szánni. valóban remek, hogy 1. nem kell bemennem és sort állnom a beutalóval. 2. nem kell telefonálnom további 200-ad magammal egy telefonszámra, hogy időpontom legyen. 3. már régen nem kell bemenni a leletért, hanem megkapja az orvos és magam is hozzáférhetek virtuálisan. Ha ők 6-kor kezdenek (pontosan nem tudom és egykor vagy kettőkor elmennek), a két műszakhoz kellene egy másik pár. de azt hiszem, ez azért sem működhetne, mert szerintem a fehérvári labor gondoskodik a elszállításról, feldolgozásról és ezt bizonyára nagy területen végzi. valamint az sem várható el, hogy egy terheléses laborvizsgálatnál délutánig ne egyen a beteg. szóval úgy vélem, bár laikus vagyok, hogy a reggeli-délelőtti időpontnak szakmai oka van.
süti beállítások módosítása