Amikor 12-én először láttam, már volt egy kevés az alján, de szinte üres volt.  Nagyon szép mennyiség összegyűlt alig két hét alatt. Ha a lakosság tudná, hogy milyen célból gyűjtjük, talán egy inspirálóbb okkal több lenne a környezettudatosságra. Ez a kommunikáció hiányzik a kis létestmény mellé. Nagyot tévedtem. Először azt írtam, egy helyen lehet bedobni. Miközben négy helyen. Azt írtam, hogy nincs ajtaja, pedig van, csak nem vettem észre. Akkor még nem is volt lakat. A két legfelső beejtő nyílás nagyobb mint az a  két oldalsó, a B és az E betűk magasságában a kerületi síkon. A felső nagyokat használtam a kis szatyornyi kupakomhoz, mert ott minden méret belefér.         

 

img_20210625_081629_edit_537147983339912.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása