2022.07.02-án Szabó Florentina és Városi Donát, a bicskei fiatalok, akik célba értek a K&H Mozdulj futóest 21 km-es félmaratonján.

image3_1.jpeg

Florka ideje 2 óra lett, neki ezzel együtt már 3 félmaratonja van.
Donát ideje 1 óra 32 perc lett életének második félmaratonján. Tudomásunk szerint csak ők ketten álltak rajthoz Bicskéről, de ha más is ott volt, kérjük, jelentkezzen.

screenshot_20220703_170029_com_google_android_gm.jpg


- 2017-ben futottam az elsőt, ott Agyagási Ákos állt mellettem, utána nekem szünet következett a futásban és idén áprilistól újra aktív vagyok, a jó tanácsokat szintén Ákosnak köszönhetem -zárja Donát. 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása