Ezt az olvasói levelet szeptember 20-án kaptam a Bicskei Szó Fb-csoportjába. Tipikus hibám, hogy az ottani leveleket egy-két hónap múlva észlelem, nem is magyarázkdom, azonnal cselekszem és posztolom. Már csak azért is, mert a szóban forgó fotó eltüntetése váltotta ki azt a felháborofást, ami a bicskei szülők pedagógusokért való kiállásához vezetett.    Átadom a szót olvasónknak: 

"Szia. Nem tudom láttad e tegnap reggel a csokonais bejegyzést, melyben 7 tanár kiállt a sebtében felmentett Hermann-os ig. helyettes mellett...Délutánra hűlt helye volt a fotónak...


Napi méla(bú)

Nem vagyok nagy Facebook-on logó, használom amire szükségem van, de olykor, ritkán, mégis nyomkodom üres tekintettel. Ezt tettem a vonaton hazafelé tegnap este is. Üres tekintettel, fejem felett a képregényekből ismerős buborékkal, benne hatalmas kérdőjellel. Kerestem valamit, ami reggel még megvolt. Láttam, biztos voltam benne. De eltűnt.
Hét embert ábrázolt, hét tanárt, aki nevét és arcát adta. Kiálltak valakiért, kiálltak egy ügyért, a jövőjükért.
Nem úgy álltak ki, mint sokan, a többségünk, mi magunk tennék, kik csak online teszik ezt. Ha teszik egyáltalán.
Hisznek, hinni, tenni akarnak, lojálisak azért, amire húszas éveik elején szerződtek önmagukkal. Tanítani szeretnének. Még...
Hallatták a hangjukat és miért ne tehetnék? - gondolhatnánk magunkban.
De mégsem. A poszt eltűnt.
Leszedték, leszedették? Mindegy is. Mindkettőnek negatív üzenete van..."

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása