A július 31-én lejáró személyi igazolványom helyett újat szerettem volna váltani. E célból június 18-án felkerestem a Bicskei Okmányirodát arra gondolva, hogy 1-2 hét elegendő a lebonyolításához.

Meglepetés akkor ért, amikor az időpont egyeztetésnél egy fiatal hölgy kissé unottan – lehet, hogy melege volt (nekem is) – közölte velem, hogy legkorábban július 23-án, azaz 36 nap múlva kerülök sorra. Felindulásomban még aznap felhívtam a Budaörsi Okmányirodát. Miután elmondtam, mit szeretnék, egy nagyon udvarias hangú hölggyel megállapodtunk abban, hogy másnap 15 órakor fogadnak.

És másnap Budaörsön… Pontosan 15 órakor kezdtek velem foglalkozni. A személyigazolvány-csere adatfelvétellel, fényképezéssel, befizetéssel a lakcímnyilvántartó kártya kézhezvételéig mindössze 15 percig tartott! Kérdezem: az oly nagyra tartott bicskei, és a más megyéhez tartozó Budaörsi Okmányiroda ügyintézése között hogy lehet ekkora mennyiségi és minőségi különbség?


Egy, a bicskeiek közül

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása