Tisztelt Választópolgár!

2010.09.10. 15:14

Tíz évvel ezelőtt, harminchárom évesen költöztem Bicskére, feleségül vettem  Veszeczky Andrea bicskei óvónőt. Itt élek, s lokálpatriótává váltam. Munkahelyem is ideköt, Bicske Város Polgármesteri Hivatalában dolgozom.

Gyermekkoromat és ifjúságomat Budapesten töltöttem, ott tanultam és dolgoztam. Érettségi után a családom anyagi helyzete nem tette lehetővé, hogy továbbtanuljak, ezért a Magyar Nemzeti Múzeumban dolgoztam. A magyar középkori osztályon régészek mellett ásatásokon, leletmentéseken vettem részt. A másfél éves sorkatonai szolgálatom letöltése után úgy döntöttem, hogy elvégzem az ELTE történelem előadói szakát, majd a jogi karát. A jogi diplomám megszerzéséhez szükséges gyakorlatot Bicskén a Városi Gyámhivatalnál töltöttem le, ahol később ügyintézőként dolgoztam. Erről az osztályról neveztek ki az Igazgatási és Szociális Iroda vezetőjévé. Több éve ezt az irodát vezetem, így megismertem a közigazgatás működését, látom, hogyan működik a város, érzem, melyek azok a problémák, amelyek megoldásra várnak.

Hobbim is végzettségemhez igazodik. Érdeklődöm a XIX. század végi, XX. század eleji magyar hadtörténelem iránt. Alapító tagja vagyok a Had- és Kultúrtörténet Egyesületnek, melynek célja a hadszíntér-kutatás, elsősorban Bicskén és környékén. Időnként publikálok, cikkeim hadtörténeti témájú kártyákról szólnak.

Feleségemmel - aki szintén Bicskén dolgozik - Bicske kulturális életében rendszeresen aktívan részt veszünk, kiállításokat rendezünk.

Szeretek sportolni. Hetente játszom egy bicskei focikedvelő társaságban, s ha időnk engedi, feleségemmel és barátaimmal hegyek csúcsait próbáljuk legyőzni.

Mint helyi lakos az a véleményem, hogy nincs helye az országos pártpolitikai vitáknak a város életében. Ezért független polgármester jelöltként kívánok indulni, melyhez támogatását kérem. A megkezdett fejlesztéseket folytatnunk kell, ugyanakkor a város vezetésének a lakossággal együttműködve ki kell dolgoznia egy olyan városfejlesztési programot, mely közép és hosszú távon is garanciát jelent, hogy ne eseti megoldások szülessenek. Ehhez elengedhetetlennek tartom, hogy a bicskei vezetés folyamatosan tájékoztassa a lakosokat, véleményüket megismerje, újra indítsa a helyi lapot, a Bicskei Életet. Figyelmet kell fordítani a helyi kisebb-nagyobb közösségek problémáinak megoldására, a város vezetésének döntései emberségesebbé tételére. Támogatom a környezettudatos életmódot, amely mindannyiunk életét kellemesebbé teszi. Véleményem szerint a zánkai táborunk mindig a bicskei gyerekek öröksége lkell maradjon a felnőtt generációktól.

Dolgozzunk közösen Bicske fejlődéséért! Merni kell tenni!

dr. Facsar Mihály

független polgármester jelölt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása