A Göllner-ház elől lopták el Olvasónk kerékpárját, akinek írásából az a tanulság, hogy bringáinkat Bicskén akkor is le kell zárni, ha egy percre hagyjuk letámasztva és három méteren túlra megyünk. Vagy tegyünk úgy, mint drága jó postásaink, akik egyik kezükkel jó kormányfőhöz illő módon többnyire mindig egyik kezükben tartják szolgálati teherhordó drótszamaruk kormányát, vagy ha nem, a derekuknak támasztják.       

Olvasónk levele:  

"Ma este vásárolni akartam. Vonatbérletet. Gondoltam ennyi pénzem nincs itthon, veszek ki a sarki bankból.

Egy pénzkivétel, ha ügyes az ember 25-30 másodperc. Nem zártam le a kerékpárom, mert nem gondoltam volna, hogy ennyi idő elég valakinek (innen is csókoltatom), hogy ellopja a biciklimet a bank elől.

Köszönöm neki nagyon jó volt, bár kissé öreg. De szerettem. Nagyon spéci német bringa volt. A kormányán a fogantyúja mellett lehetett egy karral váltani. Nem fogaskerék váltós volt, hanem kerékagyas.

 Csak legalább az árát hagyta volna ott, mert akkor nem veszek ki a pénzt az automatából.

Használja egészséggel, de annak nyergében messzire kerüljön el engem.

 Ti-mu-r

(Olvasónknak azt javasoljuk, forduljon a bank vezetéséhez, mert talán biztonsági kamerák is működnek ott, tehát nem kizárt a tolvaj azonosításának lehetősége. Bicske városában sajnos már három éve csak nagyívű kampányígéret a térfigyelő hálózat. Türelem térfigyelőt terem  - A szerk.)   

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igaz, fontos lenne a térfigyelő, de az igazi megoldás az lesz, ha "valaki" már körmére néz annak az egyre bővülő bicskei rétegnek, akik egyre pofátlanabbul lopnak és garázdálkodnak Bicskén. A végén még a térfigyelőt is (ha lesz) meglovasítják ...
Mi a baj azzal a felkéréssel,hogy a rendőrök ne a közlekedőket hanem a bűnözőket üldözzék?Ez szerintem abszolút belefér a szerkesztőség állal megkövetelt kategóriába" A Bicskei Szó kéri a kritikus, építő, végiggondolt, emberséges hozzászólásokat, bennük valódi tartalommal, kérdéssel, információval, érvvel stb. A csoportokat és személyeket bántó, megbélyegző tehát színvonaltalan hozzászólásokat saját belátásunk alapján töröljük. Olyanokat írjunk le, amiket saját nevünkkel is vállalnánk a nyilvánosság előtt. -"
Szerintem meg csak egyszerűen nem kéne széthagyni a dolgainkat.
JCT, szerintem meg csak egyszerűen nem kéne hozzányúlni a másik cuccához.
Amerikában sok helyütt miért nincs kerítés (főleg a déli államokban) ? Az emberek nem Mennek idegen területre, nem hogy lopjanak onnan. Ha mégis megpróbálják, egy nyaklövés benne van a pakliban, ezt jól tudják.
De a szomszédban sem zártam be az autómat, minek, nem nyúl hozzá senki.. Illetve akkor zártam, ha nyilvánvalóan nem csak osztrákok vannak a környéken, hanem magyarok, románok is.
Sajnos..
gopa ötlete jó, de gondolom a pénzhiány az egyedüli oka annak, hogy még nincsnenek térfigyelő kamerák.
JCT-nek meg csak annyit, hogy ugyan máár!
Turtle Run teljes mértékben igazad van.
Az én biciklimet az iskola előtti parkolóból lopták el. A bicikli LE VOLT ZÁRVA!!! pár órácskát hagytam ott csak és lábakélt. Na erre varrjatok gombot!
@Turtle Run: Csakhogy ez nem Amerika, hanem Bicske. Sokan ezt nem hajlandóak felfogni.
A törvények megfelelő módosításával más lenne a helyzet. Ha vki lop, akár csak egy bringát is, ne ejnye-bejnye legyen a vége, hanem kóter. A kóterben pedig ne gyúrjanak és terrorkodjanak, hanem kőkeményen dolgozzanak! Más lenne a hozzáállás..
Lehet, h kiteszem vhová a bringámat..ha vki hozzányúl, cipóra rúgom a búráját..
süti beállítások módosítása