A Bikakút a Petőfi tér és a Losonci utca közötti illegális átjáró neve,  azelőtt valóban jószágok itatása történt ott kútról. Ide már harminc éve minimum gyalogos felüljárónak kellett volna épülnie. A nagy-állomás előtti gyalogos felüljáró helyett ide kellett volna építeni sokak szerint, míg a bicskei vasútállomás előtt egyszerűen meghagyni a sorompót.      

A MÁV nekiállt megszüntetni a veszélyes átjáró a Bikakútnál. A sínpár mindkét oldalán mélyítették a két oldal árkának bikakúti szakaszát. A kitermelt talajjal mindkét oldalon feltöltötték a sínekhez levezető barázdákat, valamint a mély árokkal szinte lehetetlenné teszik az átkelést. Szándékuk tiszta: balesetek megelőzése. De a Petőfi tér felől szinte függőleges falat építettek, a változásra semmilyen tábla, felirat, semmilyen bicskei tévés vagy bicske.hu közlemény nem hívja fel a figyelmet, a terület nincs sem ideiglenesen őrizve, sem megvilágítva, vagyis felelőtlenség enélkül hagyni - hívták fel figyelmünket a környéket jól ismerő bicskei olvasóink.

Nem mellesleg a mentők és tűzoltók által kért Bicske alsón elhelyezett sínelválasztó szalagkorlát cseréje még mindig nem történt meg, pedig polgármester tárgyalt és ígéretet tett a rendtételre Bicske alsón is.        

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az illegális gyalogos átkelőhelyen keresztül 10 percen belül gyalogosan kényelmesen be lehetett érni a városközpontba, míg a kis állomás felé közlekedve ez 30 perc!Emlékszem rá, mikor a polgármester becsengetett hozzám a választásokra készülve én problémaként vetettem fel neki, hogy nincs gyalogos átkelőhely, mire azt mondta, hogy ha polgármester lesz, meg fogja csináltatni!De hát sok ígéretet hallottunk már!
Nem véletlenül jár ott át az emberek többsége, mert tényleg annyi a különbség időben, amennyit az előttem szóló említ. Valóban életveszélyes volt eddig is az átjáró, a kanyar közel van, a vonat pedig ahhoz túl gyorsan és esetenként zajtalanul jön, hogy a sínen átkelőnek bármi esélye legyen, ha későn veszi észre. És igen, tökéletesen igaz, hogy inkább ide kellett volna építeni azt a nagyállomásnál lévő felüljárót, itt maximálisan ki lenne használva.
a történet tökegyszerű. jár arra a polgármester gyalog? nem. járnak arra a gyerekei, kedves családja, rokonai? nem. érinti napi szinten a probléma? nem.
képviselők dettó. tehát meg kell oldani? nem.
a lényeg, hogy az ady endre utca, az ki legyen rakva térkővel, meg a szent istván út templom közeli része. mert az a "centrum", ugye.
a mindig rosszabb jön elve tökéletesen érvényesül ebben a faluban, bocsánat, városnak nevezett településen. sajnos nem tudok mást írni, minthogy úgy kell ennek a városnak, amiért képes volt egy nem helyben lakó palit megválasztani pm-nek. senki sem járt jól: a gyerekek elvesztettek egy nótás kedvű, és minden bizonnyal remek tánctanárt. bicske meg "nyert" egy katasztrofális polgármestert. vesztes-vesztes játszma volt ez, és még tart is egy ideig sajnos.
Azért "vámszedésre" jó volt a Bikakút,a közelmúltban,állítólagosan a rend éber őrei,5000 ft-ra bírságolták,aki ott kelt át.A választási ígéretekből,a "telepen" nem igen valósult meg semmi...Pl.Megtévesztésként,csak az Akácfa utcai járda,az Akácfa presszó után kezdődik,és kb.A "Gyöngyi"boltig tart...De a "Helyi tréfa" című lapban,még az alpolgi,sikerként közölte-e tényt,hogy elkészült...De mégsem...
süti beállítások módosítása