osztag_1392758967.jpg_791x750

Szia!  

 

Kaptam egy fényképet, amin egy régi bicskei részlet szerepel a II. világháborúban. ( 1944 )Kitennéd esetleg a www.bicske.blog.hu-ra, hátha valaki felismeri, hogy Bicske melyik része szerepel rajta?

Akár egy jó kis helyismereti versenyt is lehetne indítani. Nekem van ötletem, de ez inkább csak egy sejtés, szeretném biztosan tudni, ha van rá mód.

 

Üdvözlettel, Szűcs Sándor 

 

(Kíváncsi voltam, hogy a kép gazdája Bicske melyik részére gondol lehetőségként. Két sejtése van.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azon gondolkodtam ,hogy ilyen macska köves út csak az Ady Endre utcában volt .Hát ennyi .
Szerintem a Nagyállomás környékén is ilyen volt. Én a gyalogos felüljáró környékére tenném a kép helyét.
Szerintem ez a mostani "nagyállomás" mellett van. Talán a kerítés is még most is ugyanez. :)
Mint lahikus, a háttérben nem az evangélikus templom láthato?!Valószínűleg, akkor a nagyállomás lehet....
süti beállítások módosítása