Kerékpárral tartottam a Telep felé a Prohászka utcán és olyan jó illatú favirágzást észleltem pár napja a 2008 előtt ültetett fasorról, hogy bevártam azt aki mellett korábban eljöttem, érzi-e az illatot vagy csak nekem tetszik ennyire. 

Bizony, ő is észrevette a járdán közlekedve, a napokban összefutott egy csakis külföldön munkát találó többdiplomás bicskeivel, akivel hosszan beszélgettek és akkor ők is értékelték a fák virágainak finom illatát.

Nem tudom, milyen díszfa ez, gömbjuharra emlékeztem, de valójában gömbkőris vagy virágos kőris a neve.

A másik oldalon pár éve bejelentés nélkül megritkított akácsorban az ígérgetés ellenére semmilyen pótlás nem történt mind a mai napig.   

Remélem, az arra járó gyalogosok és kerékpárosok még érzik a virágos kőris illatát. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása