Képzelhetjük milyen légszennyezettséget jelent mindez a völgyben fekvő utcák lakóinak. És a képen egy könnyű nap látható! Környezeti és fizikai sajátosságok miatt ugyanis itt lenn a patakvölgyben sűrűsödik a dzsuva. A politikai bizottság - nevezzük így fanyar iróniával -, azért nem meri betiltani az avar és kerti hulladék égetést, mert szavazatvesztési kockázatot sejt benne, az itt élők életminőségénél pedig fontosabb neki pár szavazat. A mezőváros fogalommal szoktak dobálózni, hogy ez itt hagyomány vagy mi. De egy mezővárosban az élni és élni hagyni elvének is hagyománya kellene legyen. Azt kellene tennie nagyszerű vezetőinknek, amit Kőszeg is tesz: tavasztól őszig be kell tiltani az égetést és a bezsákolt zöld hulladék elszállítását akár komposzttelepre szállítani. Így lenne ez magyar és európai.   Akartam fényképezőt vinni, azzal 5x jobban látszódna

"Nem mehet ez így tovább, lépniük kellene. Csak azt nem tudom, hogy én, mint egyszerű bicskei, mit tehetnék.

Ez a szavazatvesztős dolog pedig annyira ironikus. Épp hogy szavazatokat nyerhetnének, ha élhetőbbé teszik a várost!

Az ilyen dolgokban félre kellene rakni a politikát, és észrevenni, hogy ez minden bicskei érdekét szolgálná.

Fogadjunk, hogy ha valamelyik képviselő itt lakna a Barsi, Hunyadi, Széchenyiben, akkor már rég betiltották volna.

Legalább 12 helyen ég a füst, szerintem a Pálffy is érzi, de inkább becsukja az ablakot. Pedig én is szívesen kinyitottam volna, de nem lehetett megmaradni benne, ezért mentem el inkább bicózni fel a hegyre, és akkor szembesültem én is ezzel a látvánnyal."                          ia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Majd az Ő családjukban betegednek meg a légszennyeződségtől akkor talán elgondolkodnak!!
süti beállítások módosítása