Veszelovszky Zsolt (Csabdi) és csapatának újabb kiváló fejlesztése a funiQ!

Mi a funiQ?

Az eddig elsősorban papírtérképeket kiadó Cartographia legújabb, digitális szolgáltatása, amely segítségével a felhalmozott sok-sok turisztikai információt elérhetővé tudjuk tenni egy olyan formában is, amely korlátlanul bővíthető, és akár percről-percre aktualizálható.

zsolbringa_1.jpg

 

A bicskei kerékpártúrák kezdőpontja a Monos István - maga is nagy kerékpáros túrázó barátaival - vezette Korona Étterem, a Pizzafaló. A bicskeiek blogjának szerkesztőjeként is segédkeztem ötletekkel a megírásban helyismeretemmel. Vannak sorok, amik már meg is jelentek nálam és elmondhatom, hogy gyalog és bringán meg is tettem mindet (új életemben megint), kezdve egy kis röviddel még 2007-ben, amikor a Malomúton szép lassan átballagtunk Erikával Kozmáról Gesztesre és vissza.  

A funiQ szinteket mutató funkciója számomra bámulatos. Nem mondanám magam kiváló térképolvasónak, de nagyon szeretem a térképeket, a tájfutótérképek részletességét különösen, főleg olyan helyekről, ahol jártam már. Ha olyanról nézegetem, ahol még nem jártam, oda feltétlenül el akarok menni. Ez is egy állapot.

Ezeket - ha mi jobban ismerjük - ajánlhatjuk barátoknak, vendégeknek. Akárhonnan  is indulnak. Nagyon szép ez a vidék. Pont.   

 

 

 

Részletek.....

Részletek....

Részletek....

 

 

ia

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása