Cambridge-ből tavaly is, idén is nagyon szép képeslapot kaptunk a Kecskés családtól, de olyan szépet, hogy azonnal bekocogtam a királyi postára, Royal Mail, mert tavaly is elmulasztottam a választ, mondom magamnak, "te Tóni, irány a posta talán most azonnal, mert különben megint elmarad". A kedves szomszédom azt kérdezi a sorszámozónál: "Mikor jártál utoljára Csabdin? Ó, ha látnád a behavazott Csabdi völgyet milyen szép..." 

csabdiudvar.jpg

Azt hittem, hogy amire én átjutok, addigra elolvad. Ezért megkértem barátaimat, küldjenek egy képet, ha úgy adódik. Ma meg is kaptam a Csabdi képeslapokat, köszönöm, Bambi. Royal Mail. Egy kedves udvar és a hegyoldal a fenyvessel valamint a Béke utca. Béke Velünk. Szép Karácsonyt közel és távol. 

csabdi_ut.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása