A MÁV válasza - A reggeli vonatokon Bicske alsó-Kelenföld viszonylatban
Címkék: máv írazolvasó
2017.05.16. 19:57
Bicskeiek képviselete érdekében jelentettük meg azt az áprilisban írott olvasói levelet, ami arról szólt, hogy a bejáróknak Budáig állóhely is alig jut a vonaton.
A bicskei utasok alapvető érdekeinek képviseletében - hiszen jegyünk van vagy bérletünk és reggel állunk a vonaton, mint a heringes dobozban. Ezt a belinkelt olvasói tapasztalatot küldtük el a Magyar Államvasutak ügyfélszolgálatának, a sajtósoktól pedig ez az őszinte válasz érkezett rövidítve: elnézést, nincs több kocsink, de javulni fog a helyzet.
Ehhez hozzátehető, hogy a MÁV fenntartójának abban a világban, ahol a munka becsületének szónoki megragadása mindennapos, talán a munkát végző alapvető körülményeire is figyelni kellene.
Az alábbi hivatalos válasz a MÁV-tól - nem ígér semmit, de rögzíti: "Szolgáltatásunk fejlesztése érdekében Társaságunk már megkezdte az új kocsik és motorvonatok beszerzését, amelytől a vonatainkon tapasztalható zsúfoltság csökkenését és utasaink pozitív visszajelzéseit reméljük." Az a saját, nem hivatalos infó tehát legyen igaz: az országból a mi vonalunkra is kerülnek új és használt, de korszerű kocsik.
Visszatérve, ez a MÁV válasza:
Tisztelt Izing Antal!
Köszönettel vettük Társaságunk részére 2017. április 24-én eljuttatott linket.
Megkeresése kapcsán a kocsi gazdálkodással megbízott illetékes munkatársaink vizsgálatot kezdeményeztek, melynek megállapításai szerint jelenleg valamennyi rendelkezésére álló, üzemképes járművünket közlekedtetjük. Mindazonáltal, ahogy ezt a megküldött cikkben is olvasható, sajnos ez nem minden esetben elegendő. A fentiek folytán jelenleg a járatok erősítése a rendelkezésre álló eszközpark szűkössége okán sajnálatosan nem áll módunkban.
Szolgáltatásunk fejlesztése érdekében Társaságunk már megkezdte az új kocsik és motorvonatok beszerzését, amelytől a vonatainkon tapasztalható zsúfoltság csökkenését és utasaink pozitív visszajelzéseit reméljük.
Megkeresését ismételten köszönve, ügyfélszolgálatunk a jövőben is áll szíves rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Karai Mária Terézia
ügyfélkapcsolati szakelőadó
MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Ügyfélszolgálat
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Friss kommentek