A bicskei rendőr reggel érkezett, munkába menet. Megállt mellettünk, gyorsan a kezembe adta a sűrű csomagot, ami cipős doboz akciójában azt az 50 felnőtt és 50 kiskorú bicskei nagy szegénységben élő embert is megörvendeztette minden érdek nélkül, akiket a Bicskei Katolikus Karitász hívott agapéra.    

Haranghy Anna Sára csomagját behoztam, a két szuper autót meg kellett néznem, az egyik egy nagy piros VW-bogár rallye autó, a másik egy nem sokkal kisebb vadi új, sárga MINI Cooper modell eredeti csomagban - távirányítós és vannak hozzá elemek.A csomagban csoki, füzetek, rajzfüzetek, tollak, ceruzák, filctollak. Ez voltaképpen Annácska Sárika külön válogatása a két nem könnyű helyzetben lévő kisfiúnak  abból a rengeteg adományból, amit ő koordinált és Bicskére hozott. 

Kispál Zsuzsa pedig telefonált nekem, hogy 10 percen belül megáll a kapum előtt a férje a karácsonyi járattal, hozza  a csomagot, át tudom-e venni. Örömmel vártam a járdán, a piacnappal vetekedő forgalmat szemlélve, meg is jött a nagy ember a VOLVO-hajón, és kezembe adta a nagy táskát. Amiben egy csomó különös gonddal válogatott fontos és kedves dolog volt. Nagyon nagy hasznát fogja venni. Került bele házi birs és szilvalekvár. Tányérokat, törlőt küld, cukrot, lisztet sütőpor, tortadíszítőt, mécsest, csillagszórót, teát csokikat és mikulás-csomagot, olvasnivalót, tolltartót, sárkányt stb.  És amikor átvettem, én is kaptam egy zacskónyi s. k. savanyú káposztát, de remekül fűszerezve. Fenn volt az a csomag tetején. Írás előtt neki is álltam vele szendvicsem gazdagítani, valamint melléje a zacskóból is kicsipkedni. Nagyon finom és egészséges.   

Salamon Zsuzsi, az egész ügy kezdeményezője érte fog jönni és átadja az anyukának.  

Aztán felhív  saját húgom, hogy kérdezzem meg, kell-e nekik karácsonyfa, mert akkor azt sógorom ajándékba oda is viszi. 

- Angyalok vagytok. Nem ismerem őket személyesen, a lakást nem láttam, de biztos pici. Mégis mekkora az a fenyő? 

- Amekkorát kér, akkora lesz. Csak tudjuk minél hamarabb. 

- Értettem. Kérek engedélyt. 

 

ia       

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása