Üdvözlöm.
Olvastam-láttam a napokban megosztott szeméthalmokról szóló posztokat-videókat.

Hadd osszak meg én is önnel egy számomra(gondolom ezzel nem én vagyok így egyedül) felháborító gondolatot és videót.

Bicske városi óvoda
Szivárvány tagóvoda felé vezető járda szakasz egyszerűen katasztrófa tele eldobott szemetekkel (papír,üveg,zacskó, cigisdoboz....stb). Sok szülőtársammal járjuk nap mint nap azt a szakaszt a gyermekünket víve vagy hozva az óvodából. Aki gyalogosan közlekedik az nap mint nap ezt látja hogy szét van szórva a szemét.
Az utca elején mindkét oldalon ki van helyezve szemetes plusz az óvodánál is van egy.


Egy szerkesztői megjegyzés:
az alábbi linken már az első sorokban az olvasható, hogy a kommentelők csak "érzéki csalódásban" szenvednek, a végén ez még részletezve is van, munkavállalóra/munkaidőre lebontva.
Vagy a bizottság olyan munkákat fogad el, ami nincs elvégezve? Ez nem lehet, a képviselők nem ilyen slendriánok. :)))
És ez korábban havonta, ma már azért, hogy az emlékek megszépülhessenek, csak negyedévente megtörténik.
http://bicske.hu/sites/default/files/eloterjesztesek/nyilt/12_bgsz_beszamolo.pdf

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása