Kedves Olvasónk, (a világ legjobb postása), ezt az okmányt küldte el nekünk. Elmondtam, mennyire hálás vagyok érte. Mert érdekes ez önmagában is. Különösen a hivatalos szöveg nyelvezete. De ha még bicskei vonatkozása is lenne.... az már aztán "szenzáció" lenne az én kis helytörténeti rovatocskámban.... 

Bevallom, arra gondoltam, hogy nincs bicskei szál. Aztán elmondta nekem a dokumentum gondos gazdája, hogy egy bicskei, Thököly utcai házban (házszámot is mondott) lelte 17 esztendővel ezelőtt és nagyon vigyáz rá. Ez sem bizonyíték, legfeljebb valószínűsíti. Ha olvasóink esetleg tudnak valamit vitéz Simon János bicskei kötődéséről, kérjük, beszélgessünk. 

Azt is megírta olvasónk, hogy a Magyar Királyi Csendőrség Zsebkönyvében (google) akár nyomozhatok is további adatok után. Körülnézek majd. De nem tudtam megállni, hogy ne tegyem ki azonnal.

Az erdélyi bevonulásról néhány alapadat.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása