Ez a kishid az 1-es főútvonal közelében áll, ami főleg a Galagonyás első-második dűlő gyalogosforgalmának fontos. Óvatosan a sötétben! - írja kedves olvasónk, aki a képet is készítette. 

Dolgoztak már rajta, a kép ezen a héten hétfőn készült. 

Hogy meddig volt így, nem tudni.  Az biztos, hogy az év első felében sem volt bizalomgerjesztő és hiányoztak az aljából elemek.  

- Borút - mondom magamban a képet látva. Turisztika Bicskén.

 

Kedveltem ezt a helyet. Ezt a hidat ilyen állapotban én biztos nem láttam. Vagy ezt a megszépítő messzeség teszi?  Légyszíves szóljatok, ha tévedek. Járok erre néha és ez a hiányos alj, ez a minden mindegy "lelakottság" állapot szerintem már koratavasszal is mutatta magát. Nem tudom, hogy rongálás-e. Vagy elhasználódás. Vagy mindkettő.  Olvasónk kérdése a hétfői képhez: "Van ennek gazdája? Ez balesetveszélyes. Idősek, gyerekek járnak erre". Az tetszik, ahogy az olvasó vagy más arrajáró gondosan kitámasztotta a gondolom mederbe hullani készülő darabot. Hogy lássák a gyalogosok, hogy itt valami nem kerek. De utalva arra: kezdjetek már vele foglakozni, ha már veszélyt jelző figyelmeztetést nem raktatok ki.    

Holnap is mutatunk róla helyszíni képet, hogy új híd megépítése vagy javítás történt.  

"Megfizetem, ha lelek a lyukas hidon" - ígéri a magyar szólásmondás szerint az, aki soha nem óhajtja megfizetni a tartozását vagy bármit, amiért nem akar pénzt adni - jut eszembe  a lyukas hídról. Valamint egy régi festmény erről a helyről, amit örömmel adtam közre.     

 

 

 

ia     

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása