Ismert és nyilvános Molnár Dániel képviselő és Bálint Istvánné polgármester közadatokkal, képviselői tájékozódással kapcsolatos - tanítani való - levelezése.

Egy apró-pici kérdés merült fel olvasónkkal folytatott beszélgetésünkben - a hivatal működésével kapcsolatban. Olvasónk azzal kezdi, jó tapasztalatai vannak az elmúlt közel 20 év (ekkor költözött Bicskére) ügyintézéseit illetően.   
De nem látok iktató számot a hivatalos levélen! -  jegyzi meg.  - Ez hogyan fordulhat elő?! - kérdezi. 

Nincs iktatva, nincs akta a hivatalosan (elektronikus aláírással is ellátott) beérkező levélből?

Esetleg, ha van akta, akkor holnap nem is ez a tartalmú levél kerül bele a jövő számára?

Vagy van iktatva, de még nem látszik az iktatószám? Miért nem látszik?  

A jegyző/aljegyző ezt hogyan engedheti meg?

Az iktatószám olyan, mint a rendszám a közlekedésben. A dokumentum azonosítója - mondja. 

"- az irat beérkezésének pontos ideje,

– az intézkedésre jogosult ügyintéző neve,

– az irat tárgya,

– az elintézés módja,

– a kezelési feljegyzések, valamint

– az irat holléte megállapítható legyen" - idézi.  Ez nem bürokrácia. Ez az alap. 

A furcsasága ennek a helyzetnek, hogy az emailt korábban nem fogadták el a képviselőtől, elküldte hát hitelesített digitális aláírással - de a hivatali válasznak még sincs azonosítója, iktatószáma.

Mintha nem is létezne. Mintha meg sem történt volna. Mégis kinek az érdeke?  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása