Minden tiszteletem a piacon dolgozó hölgyeknek, néhány férfinak, tűző napon, árnyék nélkül. Én 14.15 körül jöttem el úgy, hogy 12-kor álltam be a sorba, de az ott dolgozók még akkor is nyomták.
Végig álltam/ültem a két órás sort, ami váratlan, de szinte természetes volt.
A rendszer számomra érthetetlen volt, ilyet én még nem láttam, nem tapasztaltam.
A Zöld Bicske Kft nem rendelkezik veszélyes hulladék gyűjtésére vonatkozó engedéllyel.
Három frakcióban gyűjtöttek, gumi, elektronikus és minden más egybe (olaj, festék, spray doboz, stb).
Gondolom majd válogatják, miközben több konténer esetében ez a válogatás automatikus lehetett volna.
Egy munkatársnő pakolta a teherautóra a 12 literes festékes vödröt. Sportos nő, én is az vagyok, alig pár évvel fiatalabb, de nem neki kellene mozgatni a mázsákat és tonnákat. 
Elképesztő volt a szerencsétlenkedés, ennek ellenére sok tonnányi hulladék került egy jó vagyis reményeim szerint jobb  helyre (remélem nem marad sokáig a szeméttelepen, kezeletlenül).
Gyakorolni kell még a szervezést (vagy átengedni arra alkalmasabb embereknek). Nem szabad elengedni ennyi, már környezettudatos ember kezét.
Igen, pénzbe kerül, de hát azt mondták, mondják, hogy stabil, mindenre kiterjedő költségvetés van. (Vagy nem?)
Molnár Daninak és kedvesének vízosztása 'életmentő' volt. Sem én, sem mások nem órákig tartó aszalódásra készültek.

Végezetül: továbbra sem tudok semmit az egykor a Közgép által az Állatvásár térre épített hulladékválogató sorsáról, sem a bicskei hulladékudvar lehetőségéről.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orbitális nagy szervezetlenség volt. 2 hölgy nézte a lakcímkártyákat, és kereste ki a papíron, hogy ne jusson eszébe senkinek 2x fordulni (eleve miért is ne, ha nem fér be egy körbe az autóba, így jártál? Amúgy meg a sorokat elnézve úgysem állt volna senki 2x sorba), majd belül már 3 helyen lehetett lepakolni, ahol már nem volt tolongás. És aki ezért felel, az fizetést kap, sőt valószínűleg év végén jutalmat!
Nevetséges!
süti beállítások módosítása