GYULAVÁRI PÁL: LOVAK A GÉMESKÚTNÁL

Megvettem, mert nem tudtam ellenállni. Körejátszott, hogy baráti áron sikerült megvásárolnom a Balaton mellett élő keresztapámtól, aki egy hagyatékból vásárolta. A baráti ár azt jelenti például, hogy neves helyeken a mi vételárunknál kezdődik a licit... Gyulavári Pál szobrászművész Bicskén született. Bicskét 1978 óta dísziti pl. a Vajda János szobor és 2006-ban adták át az 1956-os emlékművet.  Országszerte jelen vannak művei a Csabdin élő művésznek.

Éppen a születésnapján, március 21-én küldtem el címére e-mailben a fotót és később kérdéseimet az alkotás  körülményeiről. Leírtam, mekkora szerencsémnek érzem, hogy szerény gyűjteményem Gyulavári Pál munkája gazdagítja, s hogy ezáltal szinte "ménesgazda" leszek. Kifejezte, hogy nagyon örül annak, hogy tetszik nekem a plakett.  Nagyon várom válaszát, s hogy a plakett megérkezzen hozzám.     

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása