Ezen a rangos versenyen Binder Károly, Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem tanára, Borbély Mihály, Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem tanára, Tisza Bea, jazz-énekművész volt a zsűri tagja(!).

Kisérő zenészek voltak az E.B.Z.Sz tanárai:
Horváth B. József - bőgő
Kosz Szilveszter - zongora
Mohay András - dob

Egy nappal előtte volt egy próbaalkalom, ahol megnéztük a számokat a zenészekkel - mondja Petra. Elődöntőben énekeltem: Ain't Misbehavin-swing, Moon and sand -Bossanova.
Döntőbe hatan jutottunk, én ezt énekeltem: Yesterdays, ami minden korosztályombéli döntősnek kötelező volt. Majd Swing, Stormy weather- ballada következett.

 

izing

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása