Tisztelt Bejárók!

2012.12.10. 23:19

Ma nagy meglepetés ért a Kisállomáson. Bérletet vásároltam, és még volt pár percem a vonat érkezéséig. Ráadásul nagyon hideg is volt, bementem a „váróterembe”.

Ott fedeztem fel egy hirdetést miszerint 2012.december 9. és 2013. február 24. között jelentősen megváltoznak a vonat indulási időpontjai!
Jó lenne ezekre felhívni minden fórumon a lakosság figyelmét mert ezreket érint. Tapasztalatból tudom én indulás előtt 2-3 perccel érek ki az állomásra és nem megyek be a váróterembe, mert nincs miért, másrészt teljesen felesleges, nincs fűtés.
Ezért, euúton mindenkivel, hogy mielőtt elindul érdeklődjön a vonatok indulási idejéről, mert nagyon könnyen lekésheti hétfőtől. Mondjuk 5 perccel korábban indul több vonat, mindkét irányba, de elég ennyi idő is, hogy egy órát keljen várni a következő vonatig.

Köszönettel


Muka Tibor
„egy ingázó”

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasárnap délután én még láttam a vonat hátulját pedig a megszokott idő előtt öt percel előbb értem ki az állomásra,de rajtam kivűl még vagy hatan ugyanígy jártak mint én,és sajnos várnunk kellett egy órát a következő vonatig.Ami a legbosszantóbb az egészben hogy a vonat ráadásul még tele is volt úgyhogy állunk kellett.
süti beállítások módosítása