Olvasónk kérte levelének közlését:  

2014.01.12-én a délelőtti órákban a Petőfi téren a pedagógus lakásoknál igazoltattak  mert a Bikakútnál (a síneken) keltem át. Előttem egy roma származású fiatalember szintén arra közlekedett. Igazoltatták, majd szó nélkül tovább engedték. Majd engem is megállítottak, leigazoltattak és azzal az indokkal, miszerint "Tilosban való átjárás"-t követtem el, először 20.000 Ft-ra megbüntettek. Egy kis beszélgetés után, miután kiderült, hogy nincs munkám végül is 5000 Ft-ra csökkentették a büntetést.
Félreértés ne essék, nem vagyok rasszista, mert végül is bárki arra mehetett volna előttem,de nekem az a véleményem, ha már egyet nem büntetnek meg ugyanazért, akkor a másikat miért? És tudtommal először - büntetés előtt - csak szóbeli figyelmeztetést kellett volna kapnom...
Időközben egyik ismerősöm által az az információ jutott a fülembe,hogy meg van szabva a rendőröknek,hogy egy nap mennyi szabálysértési bírságot kell beszedniük...bár ebből nem tudom mi az igazság,azért felháborít a dolog,hogy csak engem büntettek meg, a másik személyt nem, és ugyanazért a "bűncselekményért"...

Egy bicskei lakos

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Életveszélyes és büntetik? Nem mindenki esetében...büntetik.
Ez negatív diszkrimináció, panaszt kellene tennie.
@Mental Militia: igen, életveszélyes és büntetik. sem az életveszélyes, sem a büntetés ténye nem kérdőjelezhető meg, diszkriminációról pedig végképp nincs szó, a panasztevés pedig nem hivatalos információnk szerint esetünkben teljesen értelmetlen lenne - ugyanis 18 éven aluli volt az olvasónk levelében szereplő szintén vasúti szabálysértést elkövető ember, akit a rendőrök a törvény szerint a helyszínen figyelmeztetni tudtak. A Bikakútnál tehát ne keljen (kösz :) át senki a síneken, mert életveszélyes és büntetik, hiszen tilos. Vigyázzunk egymásra.
süti beállítások módosítása