Ágoston Laci bá' az Év Pedagógusa!

Címkék: iskola

2015.06.16. 13:17

A személyisége miatt méltán közszeretetnek örvendő Ágoston László pedagógus, sportpedagógus, íjász, edző kapta az Év Pedagógusa 2015 címet Bicske városától.

Igazán jó döntés, igazán jó hír. A képen a fogattal érkező, szerenádozó osztálya bakjára pattan fel a mester. Ezt a fogatot talán egyik éjjel hallottam a Kossuth utcán a Gyermekotthon felől föllámpázva és jókedvűen csapatni. Már rég hallottam nyolc lazán galoppozó patát az éji csöndben a kőhöz büszkén ütődni, zene volt füleimnek, a kocsisok nagyokat nevettek, azon meg aztán én is vigyorogtam még a giminél járva, amikor azt kezdték kiabálni a Homály előtt kétszer-háromszor:

"Ócsó a Dinnye, Ócsó a Dinnye!"

Akkor még nem gyaníthattam, hogy Ágoston Laci szerenádosai, akkor már főleg legényekkel, de bizony ez a fogat volt.     

Szívünkből gratulálunk Ágoston László tanár úrnak, az Év Pedagógusának.

Ahogyan egy gratuláló írja, ahhoz csakis csatlakozni tudunk kommentár nélkül:  

"Kívánok neked még sok-sok szelídítésre váró kamaszt, élvezetes töri órákat, túrákat, kirándulásokat, táborokat, íjász versenyeket, hogy örökre ifjú maradj szerető tanítványaid körében!"

Szép volt, Laci! Köszönjük.   

 

izing

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása