14433091_1209442202451742_2938204040219698745_n.jpg

 

 

 

Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy szorított értem! Bár a kategóriát nem nyertem meg, mégis nagyon boldog vagyok. Ez az eredmény eddigi munkám legnagyobb elismerése. Hihetetlen élményeket szereztünk, és nagyszerű emberekkel ismerkedhettünk meg - írta a bicskeiek blogjának kérésére az Amerikai Egyesült Államok harmadik legnépesebb, 2,6 milliós városából, a Nagy Tavak vidékéről - Pálfi Balázs fotográfus, ahová kedvesével érkeztek Bicskéről. 

Gyakorlatilag azt értem el, hogy a sequence kategóriában a legjobb 5 közé kerültem - mondta. 

Ehhez azonban tudni kell, hogy a pályázatra több mint 36 ezer kép érkezett, 120 országból. Minden kategóriába 5 képet választottak. 11 kategória volt és az 55 képet készítő fotós mehetett Chicago-ba. 

"A képeinket két éven át utaztatják a világ minden tájára."

Egy világjáró vándorkiállításon szerepel tehát 48 hónapig egy bicskei alkotó munkája is....

 

Részletek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása