Azt gondoltam, amikor megláttam a rendelők (f)elől érkezve, hogy ez itt egy szörnyű baleset. Itt emberek sérülhettek és halhattak meg. Rögtön bekapcsolt a nagy reménykedés. Mer' ne má'. 

balesetovioldkocs.jpg

De jó, hogy tévedtem! Sérülés nélkül, a rendőrökkel együttműködve láttam  a piros Honda Civic fiatal vezetőjét, aki a József Attila utcán, az Öregtószegen hegymenetben  érkezett a védett útvonalon és minden bizonnyal neki nem adott elsőbbséget a Hősök tere felől, a templomhajó mellől  érkező szürke Toyota, amit egy szintén sérülést nem szenvedett fiatal hölgy vezetett.

(Jómagam 14 óra 38 perckor kaptam telefonhívást egy arra járó barátomtól. Úgy vélem 14 óra 30 perckor történhetett. Az első kép 14 óra 44 perckor készült. Az Fb-csoportban meg is osztottam mindet a megfelelő állásban. Itt ez nem egyszerű.) 

Kirántottam valamit a zsebemből és a Toyota vezetője volt az, aki utánam hozta, de akkor még nem tudtam, hogy ő pördült a járművel. Később váltottunk is néhány szót - hálát mondva azért, hogy nem lett nagyobb baj. Egy három házzal odébb lakó férfiú elmondta, hogy a robajra jött ki, mert tisztán hallotta a házán belül.

Amikor eljöttem, azt hallottam a BI feliratú sisakot viselő tűzoltó telefonba vagy rádióba jelenti az út közepén térülve-fordulva az ovi kapualjjal egy magasságban sok egyéb mellett: ....személyi sérülés nem történt.... 

A terület rendkívül forgalmas. Az új járási hivatallal még inkább forgalmassá teszi. Körforgalomnak itt szerintem nincs hely. Forgalomirányító lámpa szükségességét már sokaktól hallottam.... Én nem tudom, mi lenne a jó. Mindig hozzáteszik, nézzem meg iskolaidő lejártakor, négy óra tájban. Sokszor láttam már. Bár ennek a balesetnek sok köze nincs a nagy forgalomhoz, hiszen egy csöndes szombaton történt meg. De nagy forgalomban és kicsiben - ha itt lámpa lenne a forgalomnak megfelelő beállítással, akik megtehetik, "messze" el is kerülnék a helyet más útvonalon vagyis beállítása segítené a jobb forgalomeloszlást.     

 

balesetovikocsi.jpg

 

balescivic.jpg

 

balplejeg.jpg

templomopel.jpg

A piros Honda Civic motorház tetejének jobb széle sérült leginkább, a Toyota pedig a képen látható ponton landolt. 

A Bicskei Mentőállomás egységének szerencsére nem volt feladata. Tudták, hogy nincs sérülés, de jöttek mint a meszes. A Kertvárosi Polgárőrség elnöke is a helyszínre érkezett. 

A rendőrök előkészítették a helyszínelést, a forgalmat irányították, megszondázták a mindenben együttműködő, nyugalmukat megőrző balesetezőket - a tűzoltók első dolga pedig most is az volt, hogy nekifeküdtek a felborult kocsi alvázának és áramtalanították. Mindkét vezetőnek elmondtam, amit minden olvasónk elmondott volna a helyemben ott és akkor: jó, hogy nincs sérülés, jó, hogy éltek, jó hogy nincs nagy baj és a saját lábaitokon álltok.  

 

ia

 

 

templombal1.jpg 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása