A képet a www.fortepan.hu oldalon találtam, ahonnan már minden eddig elérhető bicskei képet bemutattunk a helytörténet iránt érdeklődő olvasóinknak. Évente kétszer  biztosan megnézem, ha valamiről eszembe jut, hogy nem jött-e új fotó.  

A képaláírás szerint  "1935. Magyarország,Gerecse hegység szemben a völgyben Nagyegyház".

Nem vagyok benne teljesen biztos, de szerintem a fotós a mai autópálya közelében áll, nagyjából ott, ahol a kútja volt a területen fekvő egykori katonai bázisnak. Szemben a barki sziklafal egy részlete látható.  Ez segít a legtöbbet, hiszen ez a markáns látványosság, másik felén a bicskei erdővel,  ezt a jól ismert arcát csakis egy irányban mutathatja így felénk. Kár, hogy nem látszódhat jobban. A jobb nagyítás érdekében a képet a gépemre mentettem, így nézegettem. De rákkatintani is elég a teljes képernyősség érdekében.       

 

A képet SCHERMANN ÁKOS adományozta a Fortepannak és SCHERMANN SZILÁRD FELVÉTELE

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása