A Bicskei Szó kérdésére korábban azt válaszolta a MÁV Zrt., hogy májusra meglesz a sínek között álló életvédelmi kerítés. Olvasóink közül többen hiányolták, főleg akkor, amikor megosztottunk egy átkeléstől óvó posztert, amit Bicske alsón fotóztunk.  

Ismét tájékoztatást kértünk és kaptunk az életvédelmi kerítés építésével kapcsolatban. https://bicske.blog.hu/2022/04/27/mav_visszaepitik_az_eletvedelmi_keritest_bicske_alson

MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság válasza: 

"Bicske alsó állomáson a munkálatok átütemezése miatt az életvédelmi kerítést nyár végéig építik vissza.

Addig szíves türelmüket és megértésüket kérjük."

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azt a valamit nem nevezném kerítésnek. Otthon a virágok közé díszítésnek talán elmegy, de nem vasúti pálya közé. Abszolút nem ilyen pályázat volt beadva.
@John Sinta Idolstonety:

"Bicske alsón elemes életvédelmi kerítés épül, nem szalagkorlát.

Üdvözlettel:

MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság" A napokban megkérdeztem, hogy milyen kerítés épül. Ezt a választ kaptam. Az elemes kerítés szerintem nem egyenlő azzal, ami Bicske alsón legutoljára "szolgált". Szerintem a "vissza" szó kelthette a félreértést. De a "vissza" nem egyedül arra vonatkozhat, ami legutóbb volt, hanem inkább arra, ami eredetileg állt ott. A MÁV most idézett válasza szerint pedig valószínűsíthető, hogy nem a legutóbbi semmit sem érő performance kerül oda, hanem rendes életvédelmi kerítés. Sajtóosztály, akik pontosan ismerik a bicskei mentők, tűzoltók és újságírók nyílt levélben ismertetett kérését, ami ezen a blogon jelent meg. A legjobbakat!
@I.A.: Ne nekem legyen igazam azzal, hogy ugyan úgy lesznek itt balesetek a kerítés miatt. Ezen a héten, hétfőn reggel 5.10-kor, a szemem láttára egy hölgy mászott át a síneken. Két teher vonat elhaladása közben próbált át szaladni. A pest felöli szerelvény érkezésekor jött a (most már 1. számú peronra) peronra. Közvetlen utána próbált át haladni, de rögtön vissza is lépett, mert jött a Győr felöli rá dudálva. Higgye el, nem sokon múlt az élete. A szóban forgó most készülő derék magasságig érő kerítést funkcióját kritizáltam. A magasságával van problémám.
@John Sinta Idolstonety: értem Önt, de én egy szóval sem állítottam, hogy nem lesznek itt balesetek. Akkor is lennének, ha olyan magas kerítés lenne itt, mint a déli határon. De abban biztos vagyok, hogy jelen állapot és a korábbi szalagkorlát-performance szinte hívta és csábította az utasta felelőtlenségre, hogy így kerülje ki a lépcsőt. Ha rendes vasútállomásra való kerítés épül a sínek közé, biztos, hogy kevesebben mennek be átmászni vagy átbújni és a baleset is sokkal kevesebb lesz. Persze, a végeken ugyanúgy kerülgetik majd - igen, persze, hogy lesz baleset, de kevesebb.
süti beállítások módosítása