VÁLTOHAT MÉG, NEM VÉGLEGES, MERT FOLYAMATASON ALAKUL. EZÉRT SZERETJÜK.

 

- Kisállomás

 

1.vonat megérkezik, a figyelmeztető kocsi elindul, minkenki készen áll!

 

2. vonat elmegy..

 

3.elmenő vonat mögött kilencen kihúznak nagy papirt , rajta: "az élet más" (Rákóczi Annamária)

 

 

 

 

 

5.-16 kisállomás

 

4. kosaraznak öten (Bócsi Tamás)

 

5.Ákos betátogja : rájöttem, hogy az élet más (Hetlinger Ákos)

 

 

 

 

 

16-18 kisállomás

 

 

 

 

 

6."mindenki együtt lélegzik"

 

7. oszlopoknál kihúznak 4 gumikötelet egyszerre kilönek 4 labdát közben tátognak (Balogh Bence)

 

8. elindul a kamera

 

 

 

 

 

18-35 kisállomás-töltés vége

 

 

 

 

 

9.Zöld töltés oldalon minimum öt fiú téli sportokat űz ( Buda Péter és Molnár Norbi)

 

 

 

 

 

35-58 kisállomás-téglafal kezdete

 

 

 

 

 

10. töltés vége motorosok felüljáróról ék alakban felfejlődnek -Bogya Károly utcáig haladnak(Simorádi Dávid )(soha nem voltam az utca gyermeke úgy érzemsoha nem talált az éjszaka lent a téren kijártam az iskolát, kivülről tudtam a folytatást,bezártam az ablakot és azt hittem már mindent tudok)

 

 

 

 

 

45-58 téglafal eleje-téglafal vége

 

 

 

 

 

11.pom-pom nagyik...felsorakozva út szélén -egyforma mozgás (Papp Istvánné) (soha nem voltam az utca gyermeke úgy érzemsoha nem talált az éjszaka lent a téren kijártam az iskolát, kivülről tudtam a folytatást,bezártam az ablakot és azt hittem már mindent tudok)

 

 

 

 

 

59.-04 Bogya Károly útról Prohászkára

 

12.társastáncosok+ Rockyzók (Sipos Dalma)(kijártam az iskolát, kivülről tudtam a folytatást,bezártam az ablakot és azt hittem már mindent tudok megtanultam mi a rossz , s mi a jó megtanultam mi a csillag, mi a folyó)

 

 

 

1:04-1:50Vörösmarty utáni betonsziget

 

 

 

13.  néptánc-a csoport táncol a "szigeten")(Pató Judit)(kívülről tudtam a folytatást, bezártam az ablakot, s azt hittem már mindent tudok. Megtanultam mi a rossz, s mi a jó, megtanultam mi a csillag, mi a folyó)

 

 

 

1:19-1:50 2 .zöld sziget

 

 

 

14. íjászok-holdat és folyót "lőnek" a Prohászka két oldaláról(Ágoston Laci)(bezártam az ablakot, s azt hittem már mindent tudok. Megtanultam mi a rossz , s mi a jó,megtanultam mi a csillag, mi a folyó,de nem mondta el senki sem, mi az amit nem érhetek el,)

 

 

 

1:23-1:50 3 .zöld sziget

 

 

 

15. Buborékfújó ovisok az út két oldalán fújnak (Kovács Ági) (Megtanultam, mi a rossz s mi a jó, megtanultam mi a csillag, mi a folyó, de nem mondta el senki sem, mi az amit nem érhetek el, de azt amit más már megkapott, pedig nem szánta rá a tegnapot)

 

 

 

1:25-1:50 Virágbolt

 

 

 

16. Tatabánya-karatésok-virágbolttól keresztbe a Prohászkán haladnak előre formagyakorlattal  az iskola hátsó bejáratáig (Wolf László)(de nem mondta el senki sem, mi az amit nem érhetek el,de azt amit más már megkapott, pedig nem szánta rá a tegnapot rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz)

 

 

 

1:33-1:50 Virágbolt oldalán első zöld sziget

 

 

 

17. "Pankráció"-akrobatikus ejtés (10.a fiúk) (de nem mondta el senki sem, mi az amit nem érhetek el, de azt amit más már megkapott, pedig nem szánta rá a tegnapot rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz,az igazság könyveit lapozom át, csak a valóság könnyein láthatok át)

 

 

 

 

 

 

 

1:42-50 Virágbolttal szemben zöld sziget

 

 

 

18. Roma néptánc -hintóig jönnek(de azt amit más már megkapott, pedig nem szánta rá a tegnapot rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz,az igazság könyveit lapozom át, csak a valóság könnyein láthatok át)

 

 

 

1:50-2:40Az iskola hátsó nagykapuja

 

 

 

19.Hintón (Komárominé Bodnár Erika) 6 óvodás királylány (Kihári Kinga)

 

 

 

20. Hintó mellett 6 öltönyös gimnazista fiú-lekapja a kicsiket, ill húzza a kocsit(Nagy Károly)(nem az amit mindenki elmagyaráz,az igazság könyveit lapozom át,csak a valóság könnyein láthatok át, az élet más, az élet más)

 

 

 

 

 

1:55-2:40  Az iskola két kapuja közötti részen

 

 

 

21.Sárkány-áthalad az úton (Petrik Zsuzsa) (az igazság könyveit lapozom át, csak a valóság könnyein láthatok át, az élet más, az élet más)

 

 

 

2:00-2:40 Az iskola nagykapuja

 

 

 

22. Traktor-kigurul (Török Cinti)

 

23. Tehén jelmezek (Petrik Zsuzsa)

 

24. népi furulyások (Ladányi Feri)(az igazság könyveit lapozom át, az élet más, az élet más, csak a valóság könnyein láthatok át)

 

2:05-2:40 Iskolával szembeni nagy parkoló

 

25.kamion(Bodrogai Kata)-kigurul

 

26.hastánc(Könczöl Szilvia)(az igazság könyveit lapozom át, az élet más, az élet más, csak a valóság könnyein láthatok át)

 

2:13-2:40 Hősök terén ill szemben

 

27. Néma Julika és rajzosok(Néma Julika)

 

28.kötélhúzók (Spirka Gábor)..kicsik elhúzzák a nagyokat (az igazság könyveit lapozom át, az élet más, az élet más, csak a valóság könnyein láthatok át)

 

2:17-2:40 bekötő út a templom előtt

30.cserkészek-menetel, tiszteleg (Balázs Magdolna)(az igazság könyveit lapozom át, az élet más, az élet más, csak a valóság könnyein láthatok át)

 

2:21-3:37 Bekötő úttól -Szt Istvánig (MINDENKINEK TUDNIA KELL A RAPET!!!)

 

31. Kárász Balázs,

 

32. a templomnál," emelvényen" 9.b láblógat

 

33, tolószékesek-kilencen, kezükben  AZ ÉLET MÁS betűi

 

34.Logo nagyban a sarkon..két diák fogja

 

35. fekvőbiciklisek kikanyarodnak-haladnak a kamera után

 

36. Boronkai Péter triatlonos-kikanyarodik

 

2:32-3:37Szt Istvántól Országalmáig)(MINDENKINEK TUDNIA KELL A RAPET!!!)

 

35. diákok, kicsik, nagyok a talapzaton

 

36 .templom előtt-KEMPO(Kornély György)

 

37 OrszágVirág-biciklisek-haladnak előre (Nagy Dani)

 

38. Kossuth Lajos utca-kamion

 

3:00-3:37 Országzászlótól Régi kollégium, ma Zeneiskola épületéig Református templom(MINDENKINEK TUDNIA KELL A RAPET!!!)

 

39.Menyasszony és násznép-menyasszony fehér ruhában hátradobja a csokrot(Németh Adrienn)

 

40.Násznép+rögbisek elkapják (rögbisek jelzésére várunk)

 

3:05 -3:37templommal  és Zeneiskolával szembeni út szakasz

 

41. Női focisták-mezben-kezükben Bicske tábla..mikor zene

 

"Az erőműtől a kastélyig talán csak ennyicske

 

De itt élünk mind, ez itt Bicske"-mutogatják(Török Cinti)

 

 

 

3:13-3-37 Zeneiskola

 

42.Zeneiskola ablakából hangszeresek (Ádám Annamária)

 

43. Hangjegyes gyerekek sietnek az iskolába(az élet más, az élet más, az élet más)

 

 

 

3:20-3:37 Optika

 

44.Ábel Hajnalka tűzkarikázik(Ábel Hajni)

 

 

 

3:23-5:00 Bocskai sarok-Pizzéria bejáratáig a Bocskain

 

45.Fúvosok befordulnak(Kiripolszki Nelli)

 

46.labdapörgető (Scháden János, Nagy Enikő)

 

47. Fagylaltos osztály labdapörgetőről tálcapörgetőre néz(Szécsiné Ica

 

Csizmadiáné Takács Emese és Miszlay Zoltánné)

 

48.Tálcapörgető felszolgáló(Mónos István)

 

49. Pizzéra munkatársai(Mónos István)

 

 

 

3:58-5:00Ékszerbolt-CBA kisköz

 

 

 

50. Logo-két gyerek fogja (Soha nem voltam az utca gyermeke, úgy érzem)

 

 

 

4:01-5:00  drogéria

 

51.autó kitolat (integet) (Soha nem voltam az utca gyermeke, úgy érzem, Soha nem talált az éjszaka lenn a téren)

 

 

 

4:03-5:00 Heitler-zöldséges

 

52.vásároló emberek (Soha nem voltam az utca gyermeke, úgy érzem, Soha nem talált az éjszaka lenn a téren)

 

 

 

4:06-5:00 100 forintos és kínai között

 

53.DJ-k(Hoger)(Soha nem voltam az utca gyermeke, úgy érzem,Soha nem talált az éjszaka lenn a téren, kijártam az iskolát, kívülről tudtam a folytatást)

 

 

 

4:12-5:00 kínai

 

54. kirakatbabák (áll-bemozdul) (Soha nem voltam az utca gyermeke, úgy érzem,Soha nem talált az éjszaka lenn a téren kijártam az iskolát, kívülről tudtam a folytatást,bezártam az ablakot, azt hittem már mindent tudok)

 

 

 

4:16-5:00 rossmann

 

55.  Teri néniék  integetnek (Soha nem voltam az utca gyermeke, úgy érzem,Soha nem talált az éjszaka lenn a téren, kijártam az iskolát, kívülről tudtam a folytatást,bezártam az ablakot, azt hittem már mindent tudok)

 

 

 

4:18-5:00 CBA kisköz

 

56.CBA kisközből hajtanak ki egyforma autók (Suzukik) (Soha nem voltam az utca gyermeke, úgy érzem,Soha nem talált az éjszaka lenn a téren, kijártam az iskolát, kívülről tudtam a folytatást,bezártam az ablakot, azt hittem már mindent tudok)

 

 

 

4:24 OTP

 

57.vásznak leengedése ablakból (Soha nem voltam az utca gyermeke, úgy érzem,Soha nem talált az éjszaka lenn a téren kijártam az iskolát, kívülről tudtam a folytatást,bezártam az ablakot, azt hittem már mindent tudok

 

 

 

4:26-5:00 Posta felőli kisköz

 

58. karatésok(formagyakorlat fehér ruhában) (Megtanultam, mi a rossz és mi a jó,megtanultam, mi  a csillag, mi  a folyó )

 

 

 

4:31-5:00  Bocskai 9 utáni kisköz

 

59.fekete-fehér ruhás gyerekek követik a kamerát) (Németh Éva)

 

(Megtanultam, mi a rossz és mi a jó,megtanultam, mi  a csillag, mi  a folyó, De nem mondta el senki sem )

 

 

 

 

 

4:34-5:00  Bocskai tér

 

60.ping-pong

 

61.Játszótér  Baba-mamák (babakocsit tolnak) követik a kamerát

 

62. Bocskai 15-től jönnek ki fekete cicák (ovisok-lopakodnak) (Megtanultam, mi a rossz és mi a jó megtanultam, mi  a csillag, mi  a folyó De nem mondta el senki sem, Mi az, amit nem érhetek el, Azt amit más már megkapott, Pedig nem szánta rá a tegnapot, Nem szánta rá a tegnapot.)

 

 

 

4:50-5:00Bocskai utolsó  kisköz

 

63.Bocskai utolsó  kisköztől Ákos volt osztálya(csak követi a kamerát) (Ó, de nem mondta el senki sem, Mi az, amit nem érhetek el, Azt amit más már megkapott, Pedig nem szánta rá a tegnapot, Nem szánta rá a tegnapot. Rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz, Ha az igazság könyveit lapozom át Csak a valóság könnyein láthatok át.)

 

 

 

4:58-5:01 Bocskai-Kisfaludy sarok

 

64.egyenruhás lányok(egyforma ruhában sétálnak a kamera után)Mi az, amit nem érhetek el, Azt amit más már megkapott, Pedig nem szánta rá a tegnapot, Nem szánta rá a tegnapot. Rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz, Ha az igazság könyveit lapozom át, Csak a valóság könnyein láthatok át.)

 

 

 

5:01-6:00 sarok és faiskola között

 

 

 

65.néptánc..tánc..ha kamera visszaindult, újra tánc (Pató Judit) (Mi az, amit nem érhetek el, Azt amit más már megkapott, Pedig nem szánta rá a tegnapot, Nem szánta rá a tegnapot. Rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz, Ha az igazság könyveit lapozom át, Csak a valóság könnyein láthatok át.)

 

 

 

5:04 -6:00 Faiskola

 

66.papírrepülős gyerekek (Rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz, Ha az igazság könyveit lapozom át, Csak a valóság könnyein láthatok át.)

 

 

 

5:04-6:00 hid

 

67.Mazsorett (Mihályi Rita) (Rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz, Ha az igazság könyveit lapozom át, Csak a valóság könnyein láthatok át.Az élet más)

 

 

 

5:04-6:00 garázs

 

68. HISZE-íjászok célra tartanak (Rájöttem, hogy az élet más, nem az amit mindenki elmagyaráz, Ha az igazság könyveit lapozom át, Csak a valóság könnyein láthatok át. Az élet más)

 

 

 

5:04 -6:00 ÉG:)

 

69.Karai Csaba-műrepülő-többiek időzítéstől függően kerülnek kamerára

 

 

 

5:25-6:00 Panelházsorok utána füves terület.

 

70.Foci, B-közép-játszanak (Az élet más)

 

 

 

5:35-6:00 második panel bejárat

 

71.11.C kis produkció (az élet más)

 

 

 

5:40-6:00 Fáy András és Bocskai közti füves terület

 

72. Fűnyírósok (avagy a füvet nyírók) (az élet más)

 

 

 

5:40-6:00Könyvtár

 

73: Shakespeare-jelenetek (Pap Katalin tanárnő)(az élet más)

 

 

 

 

 

5:45 -6:00Könyvtár-sarok

 

74.Utca két oldaláról 4-4 ember kemposok (Metzger Antal)-formagyakorlat (jamaicai tátogás)

 

 

 

6:00-6:30 Kossuth utca-Kossuth tér(jamaicai tátogás)

 

75.Tűzoltó autó

 

76.Apró Attila egykerekű

 

77.cukrászda előtt esernyős gyerekek

 

78.Borozó előtt Trabant

 

79 beton ülőke előtt majorett pompom (Ángyás Bea)

 

80.Posta előtt Postások

 

81Utca lezárva bevásárlókocsik

 

82.kamion visszatolat

 

 

 

6:15-6:30Kossuth tér(jamaicai tátogás)

 

83.Az euro bolttal szemben Dnb és nyugdijasok(Körmendi Alex)

 

84.Euronics előtt (Gyöpös Anikó)

 

85. Parkból kifelé Tájfutók(Bárd Barbara)

 

 

 

6:30 -7:30Polgármesteri előtt(jamaicai tátogás)

 

86.Női kézilabda

 

 

 

6:30-7:30 Ady eleje(jamaicai tátogás)

 

87.nétánc( Pató Judit)

 

 

 

6:30-7:30 Ady eleje(jamaicai tátogás)

 

 

 

88.gépesek(Tóth Dani)

 

 

 

6:45-7:30 repkényes ház(jamaicai tátogás)

 

 

 

89.Hegedűsök(Hillebrand Dóri

 

 

 

 

 

 

 

6:45-7:30 fehér kerités

 

90:görkori-követik a kastélyba

 

(rájöttem hogy az élet más, nem az amit minden elmagyaráz, az igazság könyveit lapozom át)

 

 

 

6:45-730  parkoló Ady

 

91.kutyások-követik a kastélyba

 

rájöttem hogy az élet más, nem az amit minden elmagyaráz, az igazság könyveit lapozom át)

 

elmagyaráz, az igazság könyveit lapozom át

 

 

 

7:00-7:30 bölcsi

 

92:bölcsis szelíd motorosok-járda-követik a kastélyba

 

rájöttem hogy az élet más, nem az amit minden elmagyaráz, az igazság könyveit lapozom át)

 

elmagyaráz, az igazság könyveit lapozom át

 

 

 

 

 

 

 

7:00-7:30mentőállomás

 

93. mentő kitolat+ egészségügyi dolgozók-követik a kamerát

 

rájöttem hogy az élet más, nem az amit minden elmagyaráz, az igazság könyveit lapozom át)

 

elmagyaráz, az igazság könyveit lapozom át

 

 

 

7:00-7:30 kastély utca-kastélybejárat

 

94. Édes kuckó

 

95. motorosok

 

96.Gyarmati Liza-lovagol

 

97.kosárlabda-Ákos

 

98.tömeg

 

99.koncert-színpad

 

100.VÉÉÉGE:))))))))))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása