"Üdvözlet! Azért írok mert sajnos már nem tudom mit tehetnék... A Nagyállomásnál a felüljáró takarítása nem tudom kihez tartozik, mivel voltam már a MÁV-nál is azt mondták, hogy nem az ő feladatuk ez, hanem a GESZ-nevű céghez tartozik azonban ők a MÁV-ra hivatkoznak, persze, senki sem tesz eleget ennek vagyis a munka nincs elvégezve.  Sokan járnak-járunk arra munkába,óvodába mint én is babakocsival, 7 hónapos gyerekkel és egy 5 évessel az állomásig nem jutunk el, ha nagy hó van vagy éppen fagyjelzéseket teszek, ahol tudok mégsem takarítják  le, gyerekem emiatt ma se megy oviba, így mar a héten nem is tudom elvinni... Jó lenne ha valaki végre kézbe venné ezt a dolgot vagy legalább elmondaná, hova forduljak ennek ügyében, abban bízom hogy ön tudna ebben segíteni. Köszönettel: név-cím"

(A levél 9 óra 13 perckor érkezett. Reméljük, a 11 óra előtti megjelenés előtt a felüljárót már letakarították.)

Olvasónk elolvasta és azt mondta: "köszönöm embertársaim nevében is". Fenti reményeinkre reagálva pedig ezt írta:

"Éppen most voltam kint de még mindig ugyanaz a helyzet, annyival jobb most, hogy olvad a hó." 

Időközben érkezett egy nem hivatalos információ, miszerint a gyalogos felüljáró takarítása nem önkormányzati, hanem vasúttársasági feladat.

Álláspontunk szerint a gyalogosokat általában nem érdekli, hogy kinek a hatásköre, felelőssége mindez. Egyedül az a szempont fontos a bicskei családok számára, hogy ne legyen balesetveszélyes illetve jól járható legyen a vasúti felüljáró (a Nemzeti Együttműködés Rendszerében). Ajánljuk tehát a probléma megoldásának kidolgozását a bicskei önkormányzatnak.      

Hosszú ideig ott szerepelt a városi cég feladatai között. De a vasútvezetés  elérhetetlen és messze van, az olvasói, bicskei lakosoktól származó kritika mindenképpen az önkormányzat vezetésén marad.
 
Az idei télen mennyit is kellett (volna) ráfordítani?
Azt a magyarázkodást el tudjuk képzelni, hogy a takarítással nem akarják az építészetileg veszélyessé vált romfelüljáróra terelni az embereket.
Ez azért lehet mellébeszélés, mert ha valóban veszélyes lenne, akkor a tulajdonos MÁV fizikailag lezárná, sőt, a vasútbiztonság érdekében le is bontaná egy az egyben. Máris nem lenne vele több gondja. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása