Tisztelt "Csapatkapitány "!

Címkék: btc

2015.03.25. 14:35

 Bűnbak keresésed illetve a BTC problémáinak egyszemélyi felelősévé nevezel meg. Akkor kezdjük az alapoknál.1984 őszén kerültem serdülőcsapat tagjaként a BTC-RE többek között Sándor
József Barátommal.AZÓTA MIND A MAI NAPIG INGYEN MINDENFÉLE TÉRÍTÉS NÉLKÜL VÉGEZTEM A
DOLGOM! Leveled nem lep meg ellenben az én nyakamba varrni az NB III-as csapat szereplését az igen,mert abban az időben nem én voltam a klub szakosztályvezetője. A megyei bajnokságra érkeztem és azt a feladatot kaptam,hogy legyen egy megfelelő utánpótlás a kivérzett klub mögött.A 2012-13-AS IDÉNYBEN a
BTC utánpótlása az irányításom alatt valamennyi találkozón a megfelelő létszámban szerepelt (jegyzőkönyvek MLSZ -archivumban). A létesítményben a pályamunkásokkal karöltve minden hazai találkozón jó körülmények fogadtak felnőtt és up-csapatokat.2013 augusztusában családi és megnövekedett
munkahelyi elfoglaltságaim miatt a távozás mellett döntöttem.Posztom betöltetlen maradt.2014 október végén az
elnökség és a klub szurkolói kerestek fel és felvázolva a helyzetet (-5 pont az UP miatt,utolsó hely vereség vereség hátán, üres lelátó, kevés gyerek......) felkértek térjek vissza és ami már egyszer sikerült azt ha tudom tegyem meg újra.Új edzői stáb is érkezett. November óta  az utánpótlás minden találkozón megfelelő létszámban van jelen és történtek új igazolások is. Pontlevonások azóta nem sújtották a klubot. 

VASÁRNAP TÖRTÉNT ESEMÉNYEKNÉL VELED ELLENTÉTBEN NEM EMLÍTEK NEVEKET!

Arra azért kíváncsi vagyok, hogy vajon klubunknak az a két játékosa, aki ősszel sérült meg megyei bajnoki meccsen, azok vajon miért nem kapnak költségtérítést és miért is nem igénylik egy árva szóval sem? 

 

A szári tornán történő részvételről pedig utólag 01.20-án szerzett tudomást a vezetőség. A  további
sárdobálásnak nem látom értelmét,csak halkan megjegyzem a CSAPAT  a hétvégén nyert.

 

Márton Imre

 

(A vitát részünkről lezártnak tekintjük - A szerk.) 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kérjük a legutóbbi hozzászóló megértését, de mi ezt a vitát tényleg lezártnak tekintjük. Egyesületen belül, négyszemközt vagy több szemközt tessék feldolgozni, megoldani a helyzetet. A www.bicske.blog.hu ebben az ügyben közölt egy tudósítást, egy szurkolói véleményt, a csapatkapitány írását és a szakosztályvezetőjét. Egyrészt mindennek van határa másrészt itt biztosan nem lesz megoldva a klub ügye. Üdv
süti beállítások módosítása