A Bicskei Szó kéri a kritikus, építő, végiggondolt, emberséges hozzászólásokat, bennük valódi tartalommal, kérdéssel, információval, érvvel stb. A csoportokat és személyeket bántó, megbélyegző tehát színvonaltalan hozzászólásokat saját belátásunk alapján töröljük. Olyanokat írjunk le, amiket saját nevünkkel is vállalnánk a nyilvánosság előtt. - A szerk.
Holnap a Kossuth Rádió és a Magyar Katolikus Rádió élőben közvetíti a 10 órakor kezdődő szentmisét.
A Szentháromság templomban rendszerint 9 óra 30 perckor kezdődik az Úrnapi szertartás, holnap azonban technikai okokból 10 órai kezdésre várják a híveket - értesült a bicskeiek blogja.
Olvasónk beszámolója szerint baleset történt az autópályán a Csabdi úti átjárótól nyugatra, a bicskei csatlakozás előtt.
Egy autókat szállító trailer szenvedett balesetet. Közben megtaláltuk a hivatalos hírt:
Egy kamion szalagkorlátnak ütközött az M1-es autópályán, rakománya – három személygépkocsi –az úttestre esett.
Az M1-es autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 36-os kilométerszelvényben egy járműszerelvény eddig tisztázatlan okból a külső szalagkorlátnak ütközött, aminek következtében a rakománya – három személygépkocsi – az úttestre esett 2017. november 4-én 18 óra 10 perckor. A baleset következtében senki sem sérült meg.
A helyszíni szemle ideje alatt csak a belső sávon haladhat a forgalom, torlódásra kell számítani! Kérjük, hogy fokozott óvatossággal közlekedjenek!
Ma 100 kerékpáros biztosan használta a bringaút Bicske-Tarján, de leginkább a Csabdi-Tarján szakaszon (ez Vasztélytól gyönyörű kistáj, végig az, de onnan....).
Gondolatjelként, gondolatébresztőként küldjük hírünket azoknak, akik szerint minek ide kerékpárút, tegyünk ki bicikliszámlálót, mert úgy se jön senki, valamint a semmiből vezet sehova stb.
A cajglások között képviseltette magát korra-nemre-vallásra-származásra való tekintet nélkül mindenki és néhány autó is. Kis gépkocsizás.... A képen az látható az autó rombolása.
Közúti közlekedési baleset történt 2017. november 2-án kora reggel Bicskén, az M1-es autópályát az 1-es számú főúttal összekötő úton. Egy Renault típusú személygépkocsival közlekedő 38 éves szomódi lakos az „Állj! Elsőbbségadás kötelező!” jelzőtábla utasítása ellenére kezdte meg kanyarodási manőverét, melynek során összeütközött egy másik személygépjárművel. A baleset során egy személy nyolc napon belül gyógyuló, könnyű sérülést szenvedett. (FM RFK)
A vasútállomás és környezete újjáépülésével kapcsolatban érdeklődtek olvasóink. Szóba került a parkoló hiánya, a testület, a területileg illetékes képviselő és a városvezetés által minden további nélkül működni hagyott bányarakodó egy kis utcában, ahol mégiscsak emberek élnek, valamint szóba került az is, hogy a szállítóknak kitett 20 km/h-s sebességkorlátozó táblák közül egy maradt meg.
"Tavaly nyár óta sajnos már csak a vasútállomásnál van kinn tábla - ott, ahol felviszik a rámpára a követ - , a többi tábla, ami a tatai úttól kezdődően ki volt rakva, (vagy 3 db) eltűnt az egész szállítási útvonalról. Mondjuk, amíg kint voltak a táblák, akkor sem tartották be a korlátozást.Egyébként érdemes megnézni az utcában parkoló autókat is.Tiszta fehér por mind."
Értesülésünk szerint az EU-támogatottságú vasút-korszerűsítés kikerült a projektből, ezért a felelősöknek újra kell tervez(tet)ni a vasútállomást és környezetét. Ezért lehet ez a nagy csend után még nagyobb. Érzékletes példánk sajnos még nincs, hogyan alakulnak a dolgok a vasútállomáson.
Az azonban szinte biztos, hogy az önállóvá váló "intermodális" csomópont megvalósítására van forrás. Sőt, mivel újabb elemek is bekerülnek, mint például a mindannyiunk számára oly létfontosságú kisvasút, bővül is, hiszen kormányhatározat van rá.
Csak időben tolódik. Feltehetőleg a bányarakodó áttelepítését is tartalmazza a terv továbbra is, mert hiszen mit keresne egy bányarakodó egy intermodális csomópontban?
Kedves Szerkesztő Úr! Csak arra lennék kíváncsi, hogy a új Polgármesteri hivatal kinek , és mennyivel fontosabb, mint a kettes iskola, ami beázik, és Isten őrizzen, hogy összedőljön.....áldatlan állapotok vannak, ha esik az eső....biztosan nem használ a falaknak sem az örökös beázás.... 2017. OKTÓBER 8. 18:15
Bicskei Szó Kedves ...! Teljesen igaza van a Kormányhivatallal kapcsolatban. Úgy tudom,már bejelentették az iskolafelújítást is.Utána fogok járni. Üdvözlettel, Izing Antal
2017. OKTÓBER 9. 6:06
Kedves ...! Köszönöm türelmét. A Szent István úti iskolaépület acélváza néhány éve még stabil volt és nem dől könnyen össze. A szerkezetét jónak mondják hozzáértők. A tető sem ázik be, sokkal inkább a vízlevezetők korrodálódtak és lyukasodtak, ennek cseréjét tudtommal tervezik. Reméljük, mielőbb elkezdik és befejezik az iskola népének érdekében. A KLIK a közelmúltban az I-es iskola fűtés és belső felújítását jelentette be. A karbantartásokat a KLIK végzi, a felújításokat külön-külön, vagy a tulajdonossal közösen is végezhetik. Ez így nem maradhat, az biztos. Valóban szomorú, hogy ennyit kell várni a megoldásra, de maradjunk abban, hogy Ön levele is azt szolgálja, hogy mielőbb rendezze a fenntartó ezt a régi adósságát. Üdvözlettel, Izing Antal 2017. NOVEMBER 2. 19:10
(Mindezt 0 Ft + ÁFA/hó szaktanácsként ajánljuk nagy-nagy és nagyon önzetlen lobbistáink szíves figyelmébe).
Rendbe hozzák a Művelődési Központ és a Spar előtti parkolót. A csapadékvíz elvezetés lehet az egyik cél, a másik a felületi hullámosodások kijavítása. Nem biztos, de új lámpákat állítanak fel valamint az épületek előtti rész zöld sávval, valószínűleg sövénnyel lesz elválasztva a parkolótól, hogy ne álljanak a járdára az autók és ne zavarják a gyalogosok közlekedését. A szemlélő a mai munkálatokat látva a Vöröskereszttel szemben azt is hihette, hogy innen is feljáró épül a parkolóba, de szerencsére éppen egyes tehetséges úrvezetők által "lejárónak" használt terület hibáit szeretnénk megszüntetni és az adott járdaszakaszt rendbe hozni.
Egy szári testvérpárt fogtak el a bicskei rendőrök, akik nem akartak fizetni a gázolajért.
A Bicskei Rendőrkapitányság büntetőeljárást folytat egy 19 és 20 éves szári férfi ellen lopás vétség elkövetésének megalapozott gyanúja miatt. A rendelkezésre álló adatok alapján a testvérpár 2017. október 20-án és 22-én Bicskén, két üzemanyagtöltő állomáson úgy tankolta meg gázolajjal személy gépjárművet, hogy annak ellenértékét nem fizették ki. A két férfit a rendőrök rövid idő alatt beazonosították, majd gyanúsítottként hallgatták ki, mely során részletes beismerő vallomást tettek. Elmondták, hogy semmi konkrét céljuk nem volt a lopással, csak kocsikázni szerettek volna és azt hallották, hogy az ilyen jellegű cselekmények elkövetőit soha nem fogják el a rendőrök.
Bicske térségében két személygépjármű ütközött össze, ezért jelenleg rendőri irányítás mellett, félpályán halad a forgalom.
Személyi sérüléssel járó közúti közlekedési baleset történt 2017. november 2-án 5 óra 20 perc körül az 1-es számú főút 33-as kilométerszelvényében, Bicske külterületén. A rendelkezésre álló adatok alapján két személygépjármű ütközött össze.
A helyszíni szemle és a műszaki mentés ideje alatt a forgalom váltakozó irányban, félpályán halad.
A Bicske Szíve Park kormányzati átcsoportosításból gazdagodik. Kültéri sportpark-építési program indult be tavaly, az ingyen használható szabadtéri létesítményekben elsősorban a felnőtt sportolni vágyók tölthetik el aktívan szabadidejüket, a futókörrel is bővíthető sportparkok építésére tavaly augusztus közepéig nyújthattak be kérelmet a települési önkormányzatok a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz.
Bicskei családok összefogásából létesült az elhanyagolt önkormányzati területből a Bicske Szíve Park rengeteg civil önkéntes munkájával valamint a Bicskei Mezőgazdasági Zrt. támogatásával, amihez később a város is csatlakozott.
Szintén egy bicskei lakos kezdeményezésére - bicskei civilek szülői fóruma lépett fel a meglévő bicskei játszóterek elhanyagolt állapotán elkeseredve és javaslatukban az is szerepelt, hogy a Bicske Szíve Parkban épüljön játszótér valamint felnőtteknek, fiatal felnőtteknek megfelelő erősítésre használható rész is.
A Bicskei Csillagszeműek jótékonysági műsora Kóczán Janikáért. Az édesanya levelét szeptember 19-én tette közzé a MonSéri üzlet közlése alapján a bicskeiek blogja. Közügy lett. Széleskörű összefogás indult.
Mindenszentek és halottak napja időszakában a temető környékén ideiglenes forgalomkorlátozásra kell számítani.
A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság értesíti a járművezetőket, hogy az alábbi időpontokban és helyszíneken a következő forgalomkorlátozások lépnek életbe Bicske belterületén:
- 2017. október 28-a és 29-e közötti időben, valamint november 1-jén a közlekedők egy irányban vehetik igénybe Bicskén, a Prohászka Ottokár utca, temető előtti szakaszát. A Táncsics Mihály utca irányából behajtani tilos közúti jelzőtábla kerül kihelyezésre. A Telep városrész felől érkező járművek, a Losonczi utca irányába tudják az útlezárást kikerülni.
- 2017. október 30-a és 31-e közötti időben Bicskén, a Prohászka Ottokár utcában, a temető előtti útszakaszon a megnövekedett járműforgalom mértékétől függően kerül csak bevezetésre ideiglenes forgalomkorlátozás.
A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság kéri a járművezetőket, hogy a megváltozott forgalmi rend szerint, fokozott figyelemmel közlekedjenek! - olvasható az FM RFK Kommunikációs Szolgálatának közleményében.
(Zárójeles: Talán a legelső kivételével - életem minden eddigi évtizedében elmentem ide - sosem egyedül -, legalább egyszer, de volt, hogy többször is. Kis repülő utasaként is megnézhettük magunknak minden oldalról. Vitány, Vitány.Találkoztam valakivel, aki megrendítő, fájdalmas és szép dolgot osztott meg velem. Sajnos annyira személyes, hogy nem írható le, de nagyon megerősítette bennem a hely fontosságát.Minden tiszteletem azé a csoporté, aminek tagjai Vitányért dolgoznak.
Gyerekkori feltételezésem szerint azért Vitány, mert mindig csak ostromolták vagyis vitatták a tulajdonjogát és sokszor változott a vár urának személye. A irodalomszakos Krajczár Gyuszi bácsi túravezető a helyszínen azt mondta, hogy jó gondolat, jó gondolat és körbetekintgetve nevetett egy rövidet. Elgondolásom három történelmi-ifjúsági regényre épült (Delfin Könyvek), amikben szőrmentén Vitány is szerepelt. Ez Rónaszegi Miklós négy Kartal-regénye, amiből hármat olvastam. Az első címe: Rettenetes Kartal... Az a legjobb.
Természetesen a fiamat is elvittük, szerintem még ovis volt - egy Ervin-fotó alapján. Az odavezető fantasztikus út szépségéről nem is szólva. Például a Mária-szakadékra és a Bükk-avas erdőszéli ködére gondolok. Aludtunk is Vitányban, hálózsákban - alatta azért laticel. Újabban a Körtvélyes puszta és Csákányos puszta közelében fekvő Magor-kilátó a környék vonzó célpontja. Ha pár napja nem esik, odamentünk volna. Várjuk, hogy jobb idő legyen. Most, hogy ezt a cikket olvasom, lehet, hogy Vitányba is kinézünk. A cikk előtt elvetettem. De most nagyon eszembe juttatta. Lehet, hogy egy túrabotot 2-3 ezerért vennem kéne... Vagy kettőt? Talán két kilométeres hegymenet Csákányosról. (Körtvélyesről könnyebb, de oda járművel csak akkor lehet felmenni, ha nyitva a tervúti sorompó). És a vár melletti kis domb a keleti oldalon, ahol van egy kis pihenő tisztás nyárra, árnyas mint az Árnyas út a Zugligetben. Esőkabát leterít pléd helyett. Szendvicshegyek szép lassan Balcsi szelettel, almákkal, de egyszer még borsófőzeléket is kivittünk magunkkal főételnek. Majd szieszta majdnem estig. Alig akartunk hazaindulni Nagy dolgok ezek).
Óbarok községi otthonában meteorológiai állomást fenntartó Akli Miklós egyetemi hallgatóhoz fordultunk, hogy megtudjuk, mekkora volt a szélsebesség mifelénk.
Szia Miklós. Nagyon kíváncsi lennék "részidőként" a legmagasabb széllökés sebességére ott Nálatok. Ha vége lesz és elérjük a viszonylagos szélcsendet, akkor kérek szépen végleges adatot is, hogy a nagyérdemű elé tárhassam.
Bármikor jó és egyáltalán nem sürgős (csak az ujjammal kopogtatom az asztalt, miközben ezt írom :) Ha nem gond, most is leírnám, hogy Tőled jön az adat. Köszönöm. T.
"Szia. A legnagyobb eddig 70 km/h volt, de Bicskén lehet hogy elérte a 90-et is" - hangzott a válasz 18 óra 30 perckor.
Akli Miklós állomása adatokat szolgáltat az Időképnek. Itt azt látjuk, hogy északi, észak-nyugati a jellemző szélirány - erről már utcát is neveztek el eleink, amikor második főutcájukat nevezték Szél utcának -, az áramlás átlagsebessége 28 km/h.
A mányi úton a Galagonyás első és második dűlő közötti magasságig vihetik a Lakott terület és Lakott terület vége táblákat - értesült a Bicskei Szó nem hivatalos forrásból.
Ezzel a lépéssel a mányi út mentén fekvő kerékpárutas terület lesz a tervek szerint védettebb, benne egy kritikus átjáróval, ami a kerékpárút/gyalogút része. A lakott terület jelzése tehát a megfelelő sebességmegválasztást fogja megkövetelni a közlekedőktől, akiknek ezt kisebb része be is fogja tartani. Ez a gyalogosforgalom miatt is fontos, hiszen az idő haladtával egyre lakottabb a Galagonyás is.
Illusztrációnk az Annie Hall című alapműből való. Ismételt megjegyzés: a Kisfaludy utcában gyalogátkelő kell a Tanuszoda felé.
A Velencei-tó és Térsége, Váli-völgy, Vértes Térségi Fejlesztési Tanács ma kiadott közleményének lényege az utolsó bekezdésben olvasható.
Több tucatnyi biciklis közös tekerésével adták át hivatalosan a forgalomnak az Etyeket Bicskén és Csabdin keresztül Tarjánnal összekapcsoló új kerékpárutat. A leágazásokkal együtt mintegy 40 km hosszú szakasz közel bruttó kétmilliárd forintból épült meg a Pannónia Szíve program keretében. A Fejér megye északi részén található, 22 település összefogásával világra jött Pannónia Szíve turisztikai régió első nagyberuházása az „Etyeki Gasztrosétány és a kapcsolódó fejlesztések” nevű projekt. A több mint 3,7 milliárd forintos összköltségvetésű, magyar állami forrásokból finanszírozott építkezések két legfontosabb eleme az etyeki borászati központok megújítása és a falutól Bicskén és Csabdin át Tarjánba vezető kerékpárút. Utóbbi készült el elsőként, így Révész Máriusz kerékpáros fejlesztésekért felelős kormánybiztos, Tessely Zoltán, a térség miniszterelnöki biztosa, dr. Molnár Krisztián, a beruházást irányító Velencei-tó és Térsége, Váli-völgy, Vértes Térségi Fejlesztési Tanács elnöke és az érintett négy település polgármestere közösen átadhatták a forgalomnak. Az ünnepség vendégei által részben végigjárt útvonal teljes hossza mintegy 40 km, beleértve a bicskei csillagdához, Nagyegyházára és Vasztélypusztára vezető elágazásokat. A kerékpárút Bicske és Csabdi között keresztezi az M1-es autópálya nyomvonalát. Ezt egy különleges, hazánkban több évtizede nem alkalmazott, sajtolásos eljárással készült alagúttal oldotta meg a kivitelező. Az építkezés teljes költségvetése 1,981 milliárd forint volt. Az útvonal már az átadás előtt népszerű lett. A kellemes őszi időjárást kihasználva szép számú helybéli és messzebbről érkezett kerékpáros tekert a néhány hete már fizikailag elkészült aszfaltcsíkon. A beruházó tervei szerint tavasztól még nagyobb forgalomra lehet számítani, hiszen a biztonságos, komolyabb szintkülönbséget nélkülöző útvonal az amatőr kerékpárosok és családdal kirándulók számára is ideális.
A mostani avatóünnepség csak a nyitánya a Fejér megyében a közeljövőben tervezett kerékpáros fejlesztéseknek. Egyrészről előkészítés alatt van az úgynevezett Duna-Duna útvonal, amely Esztergomból indulva Etyeken keresztül Ercsiig tart majd, magában foglalva a most átadott szakaszt. Megépítése után a folyóparton haladó Eurovelo6 nemzetközi kerékpárútról közvetlenül is elérhető lesz majd a Pannónia Szíve térség. Másrészről pedig szerepel a tervekben a Budapestről Etyekre, majd onnan tovább a Velencei-tóhoz tartó bicikliút, amelynek egyes darabjairól már kormánydöntés is született.
Bicske, piacnap. Dübörög a gazdaság, sőt, jobban teljesít.
Precíz úr lép hozzám, homlokára tolja szemébe húzott kalapját és azt mondja: "- Szeretném, ha megírnád. Megkaptam a mezőőri hozzájárulás fizetését földem miatt megkérő levelet. Ez 500 Ft. Rendben. Megnézem a tértivevényes levél árát: 360 Ft. Most akkor kinek gyűjtünk?! A Magyar Postának?
Biztos, hogy van a bicskei önkormányzat alkalmazásában - mindig is volt - egy megbízható kézbesítő, aki akár még gyakorlottan alá is íratja a címzettel az átvételt és pont. Azonnal rád gondoltam, hogy ezt megírhatnád."
Valóban volt kézbesítő. De önkormányzati kézbesítőt már régóta nem láthattunk. Lehet, hogy ez a kötelező postázás központi direktíva alapján 4-5 éve lett bevezetve, gondolom, a költségei a bicskei költségvetésben feküsznek. Még akkor is, ha lehetne ennél takarékosabban is.
Jelentős bevételnövelést a város nem tudott elérni az elmúlt évtizedben, építményadó duplázás az megvolt mint igen nagy mutatvány - néhány éve. A lakosság terhelésére. Ezen a helyen és többek között ebből küldi ki Bicske önkormányzata 360 Ft/db az 500 forintot kérő levelet, ahelyett, hogy saját kézbesítőt, hivatalsegédet alkalmazna. Hogy az sem olcsóbb? Szerintem biztosan nem kerül 360 Ft-ba darabonként a kihordás.
Szöveges példa. Számold ki szorzással és összeadással a meglévő adataid alapján, hogy egy éven keresztül mennyibe került a városnak egy kézbesítői munkakörrel (is!) bíró munkatárs alkalmazása. Egy év alatt összesen mennyi levelet vitt ki a városi kézbesítő? Minden saját postásunkra fordított költség puszta számát oszd el az általa kihordott levelek számával.
Fogadjunk, hogy kevesebb mint 360 Ft! Ami nem vesztette el közpénz jellegét.
Rendben, van olyan levél, amit a városnak muszáj ajánlottként feladnia Bicskén belül is. Hogyne. Ezt a muszáj-költséget csökkenti a saját munkatárs, aki a tetejébe bicskei. Tehát egyre jobban él mint négy éve. Nincs is annyi négy év sem, amennyire jobban él.
Azt vallom, hogy aki kritikát fogalmaz meg, annak kötelessége dicsérni is, ha az jogos. Nos, itt a dicséret ideje. Hála Önnek, nem merült feledésbe a Katolikus temetőben nyugvó I. világháborúban elesett katonák sírjának rendbetétele. Köszönet érte Önnek és azoknak, akik ezt cselekedték. Remélem a jövőben is folyamatosan karbantartják és ápolják majd ezeket a nyughelyeket. Bízom abban is, hogy a főbb utakat is rendbe fogják hozni, elegyengetik a kátyúkat és legalább zúzott kővel beterítik a ravatalozótól jobbra és hátrafelé.
Üdvözlettel: név és cím a szerkesztőségben
Tisztelt Asszonyom!
Köszönöm a képeket. Magam is be akartam térni, mert figyelmembe ajánlották mások is: nézzek be mindkét temetőbe a hadisírokhoz. Azt gondolom, hogy a szerepem kisebb volt ebben, mert minden bizonnyal már dolgoztak rajta a HM hadisír gondozói, amikor például az Ön véleményét is közreadtam. De hogy jól nyomatékosította a mielőbbi megoldás szükségességét a helyi nyilvánosság ereje, ebben is biztosak lehetünk.
A Spar bejárat mellett a felújításig működő berendezéssel kapcsolatban érdeklődött - a hiteles válasz érdekében a bank ügyfélszolgálatához fordult a Bicskei Szó.
Iktatószám: P-2017-00111445
(...)
Köszönjük, hogy levelével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Illetékes munkatársainkkal történt egyezetést követően az alábbiakról tájékoztatjuk Önt.
A levelében jelzett ATM a felújítás idejére elszállításra került.
Az átépítést követően ismét elérhető lesz az ATM változatlan helyszínen.
Az Erste bankjegykiadó automaták listája honlapunkon (www.erstebank.hu) és az alábbi linken érhető el:
Felmerülő kérdés esetén kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat a+36 1/298-0222-es telefonszámon, ahol munkatársaink - azonosítás után - készséggel állnak rendelkezésére, vagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat.
Az Etyek-Bicske-Csabdi-Tarján útvonalon kiépült kerékpárút átadója szombaton 10:00-kor kezdődik Etyeken, az Újhegyen - értesült a Bicskei Szó.
Az avatás után a tárgyra térnek: számos delegált és a meghívottak kerékpárra szállnak és Etyekről Tarjánba indulnak.
Akik átadják: személyesen Révész Máriusz, a kerékpározás és az aktív kikapcsolódás fejlesztésével és népszerűsítésével összefüggő feladatok ellátásáért felelős kormánybiztos.
Tessely Zoltán és Völner Pál, országgyűlési képviselők.
Molnár Krisztián, a Velencei-tó és Térsége, Váli-völgy, Vértes Térségi Fejlesztési Tanács elnöke, Popovics György, Komárom-Esztergom megye Közgyűlésének elnöke valamint a polgármesterek: Garaguly Tibor, Pálffy Károly, Huszárovics Antal és Marx Ernő (Tarján).
Rossz idő esetén a Magyar Kút Könyvtárban zajlik a protokoll.
Csabdin a csabdi szakasz elején, az előhegyi buszmegálló alatt, a kis hídnál az ünnepség 12.30-kor lesz.
A Bicskei Rendőrkapitányság 07020/681/2017. bűnügyi számon lopás bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt indított büntetőeljárást ismeretlen tettesek ellen, akik a rendelkezésre álló adatok alapján 2017. október 11-én este egy bicskei cég telephelyéről felnire szerelt gumiabroncsokat tulajdonítottak el.
A bűncselekménnyel összefüggésbe hozható személyekről kamerafelvétel áll rendelkezésre.
A Bicskei Rendőrkapitányság munkatársai kérik, hogy aki felismeri a személyeket, vagy a bűncselekménnyel kapcsolatosan érdemi információval rendelkezik, jelentkezzen személyesen a Bicskei Rendőrkapitányságon, vagy hívja a 06-22/566-020-as telefonszámot, illetve névtelensége megőrzése mellett tegyen bejelentést az ingyenesen hívható 06-80-555-111-es "Telefontanú" zöld számán, a 107, vagy a 112 központi telefonszámok valamelyikén.
Friss kommentek