Szerencsés Gabi idézi: "Az Élet nem arról szól, hogy túléld a vihart,

hanem arról, hogy tanulj meg táncolni az esőben"

 

 

Szerencsés Gabi kezdetektől dolgozik a sorozatban, két évig képvágója volt, nyolc éve rendezi is többedmagával. Előtte a Magyar Televízióban technikai rendező volt, de amikor elindult ez a magyar szappanopera, kihagyhatatlan ajánlat volt számára.

- Valamilyen formában részt akartam venni benne. Mivel értek a képvágáshoz, és az a hely még üres volt, így vállaltam. Aztán elég hamar kiderült, hogy a rendezés is menne, így Kalamár Tamás producer lehetőséget adott – mondta Szerencsés Gabi a bicske.info-nak.
A Magyar Grundy UFA gyártja a sorozatot, az RTL Klub megrendelésére. Ez egy nagy német műsorgyártó cég hazai leányvállalata. Rengeteg sorozatot készítenek egész Európában.

- Mire gondolsz szívesen Bicskéből?

- Szerettem a Vajda János Gimnáziumot, szerintem nagyon jó iskola volt a mi időnkben, nagyon jó tanárokkal! 1986-ban érettségiztem. Értékes emberek kerültek ki onnan. Sajnálattal hallottam, hogy mostanában komoly anyagi gondjaik voltak. Nem tudom most mi a helyzet, de remélem olyan értékeket képvisel, mint húsz éve!
Érdekes, néha én is gondoltam Bicskére úgy, hogy bicskeiek mindenhol vannak, akár magyarok. Demján Sándor is oda járt a Vajdába. Talán ez is inspirált, hogy nekem is sikerülhet valami különlegeset csinálni. Az apukám példája is meghatározó volt, hiszen dandártábornokként, rendőrségi főtanácsosként ment nyugdíjba, az ORFK-n az Országos Közrendvédelmi Főigazgató-helyettes volt. Nagyon sok jó és tehetséges ember van Bicskén, mi tényleg ott vagyunk mindenhol!

 

- Gyakran jársz haza?

 

- Igen, van egy közös cégünk a kisebbik öcsémmel, a Target Computer, a Pizzafalóval szemben, és egy másik vállalkozás miatt is gyakran megyek mostanában. Már nem Budapesten élek, kiköltöztünk Biatorbágyra három éve, mert ez félúton van Bicske és Budapest között és ez fő szempont volt.

- Szívesen fogadnád-e, ha a bicskei Nagy Károly Könyvtár egy beszélgetésre, egy tereferére hívna meg téged az Innen indultál című sorozat első epizódjába?

 

- Persze, szívesen elmegyek beszélgetni, előre is köszönöm, ha gondoltok rám, vagy érdekesnek találjátok a sztorimat.

 

- Család?

- Dávid fiam 19 éves, egyetemista. A lányom Gina, harmadikos a Szilágyiban, Budapesten.

IzingA.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása